اخبارخارجی

هشدار یک موسسه اسلامی کانادایی از بهره برداری سیاسی از قربانیان مسلمان

آوای سنت : یک موسسه اسلامی کانادایی نسبت به بهره برداری سیاسی از خون مسلمانان بی گناه برای رسیدن به پست های سیاسی هشدار داد.

 به نقل از صدی البلد، موسسه کانادایی « humaneislam» در بیانیه ای یادآوری اقدامات تروریستی در این کشور که منجر به کشته شدن ده ها کانادایی شده است، خواستار شد و تاکیدکرد: همه باید با انواع تروریسم و انواع انزجارطلبی و تبعیض ضد مردم کانادا خواه مسلمان یا غیر مسلمان مقابله کنند.

این موسسه با بهره برداری سیاسی از خون مسلمانان بی گناه برای دستیابی به دستاوردهای سیاسی مخالفت کرد. زیرا این اقدام به ارتباط مسلمانان با غیرمسلمانان در کانادا آسیب می رساند.

هنگامی که حمله تروریستی جنایتکارانه به پارلمان کانادا انجام شد، می توانست ده ها کشته برجای بگذارد. اما در این زمان عملکرد نهاد های دولتی و جامعه کانادا عالی بود و اتحاد کانادایی ها را حفظ کردند و با ارتباط دهی بین مسلمانان با این جرایم مخالفت کردند.

این موسسه اعلام کرد: متاسفانه بسیاری از سازمان های اسلامی تنها از قربانیان مسلمان یاد می کنند و قربانیان غیر مسلمان را یاد نمی کنند. درصورتی که باید برای اتحاد مردم کانادا اقدامات تروریستی علیه مردم این کشور به طور کلی یادآوری شود. به همین دلیل بهتر است به جای فراخوان برای نامگذاری روزی به عنوان روز ملی اسلام هراسی، روزی را برای یادآوری قربانیان تروریسم خواه مسلمان خواه غیر مسلمان قرار دهیم تا روی برای همه کانادایی ها باشد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن