اخبارخارجی

واکنش اعضای مسلمان کنگره به قانون اخراج فلسطینی‌ها از آمریکا

آوای سنت : اعضای مسلمان کنگره بیانیه‌ای در خصوص پیش‌نویس قانون اخراج فلسطینیان از آمریکا صادر کردند.

به نقل از صدی البلد، آندره کارسون، ایلهان عمر و رشیده طلیب، سه عضو مسلمان کنگره آمریکا، با صدور بیانیه‌ای مشترک، تنفر فزاینده علیه فلسطینی‌ها را که در لایحه جمهوری‌خواهان برای اخراج فلسطینی‌ها از آمریکا آشکار شده است، محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: اجازه دهید واضح بگوییم: استفاده از تمام قدرت دولت برای هدف قرار دادن و آزار و اذیت یک گروه نژادی یا ملی خاص، فاشیسم و ​​تعصب محض است. این قانون ـ که توسط یکی از مقامات سابق دولت صادر شده است ـ مستقیماً قانون اساسی ایالات متحده را نقض می‌کند.

این قانون به طور غیر قانونی زندگی صدها نفر از مهاجران فلسطینی که در جامعه آمریکا زندگی می‌کنند و در آن مشارکت دارند را نابود می‌کند.

این سه نماینده مسلمان کنگره خاطرنشان کردند: متأسفانه این قانون بخشی از موج فزاینده نفرت‌پراکنی متعصبانه علیه مسلمانان، اعراب و فلسطینیان است که در سیاست ما نفوذ کرده است.

آن‌ها افزودند: این «گفتمان خطرناک» به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود. این قانون نه تنها جان آمریکایی‌های فلسطینی‌تبار را به خطر می‌اندازد، بلکه زندگی همه آمریکایی‌های مسلمان، عرب‌های آمریکایی، سیک‌ها و دیگر رنگین پوستان را که دارای هویت مشترک با ما هستند را به خطر می‌اندازد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن