اخبارداخلی

وقفه در افتتاح بخش‌ بستری بیمارستان آریا سنندج قابل توجیه نیست

آوای سنت:  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: وقفه در افتتاح بخش‌های بستری و اتاق عمل بیمارستان آریا سنندج به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

علی نوری روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان آریا سنندج اظهار کرد: مایه تاسف است که چنین سرمایه ای سال‌هاست بلااستفاده مانده است و باید هرچه سریعتر این بیمارستان تعیین تکلیف و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در روند اجرایی بیمارستان و اتمام این پروژه از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد، بیان کرد: از سرمایه گذار این بیمارستان درخواست می شود نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی کردستان در راستای رفع نواقص و رعایت استانداردها داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از بانک‌ها و دانشگاه علوم پزشکی هم درخواست کرد نهایت کمک و مساعدت را با مدیران اجرایی این پروژه داشته باشند تا هرچه سریعتر شاهد افتتاح و بهره برداری از این بیمارستان باشیم.

نوری با اشاره به اینکه همسایگی با عراق فرصت خوبی برای توسعه صنعت توریسم به ویژه توریسم درمانی است، اضافه کرد: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این انتظار وجود دارد نهایت استفاده و بهره وری را از این ظرفیت داشته باشند.

تعدادی از مدیران کل بانک‌ها، نمایندگان اداره کار و دانشگاه علوم پزشکی و سرمایه گذار این بیمارستان در این بازدید مسائل و مواردی را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

فاز دوم بیمارستان آریا ٨۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصورت بهره برداری از آن برای ۱۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن