اخبارداخلی

پیام تشکر بانوی اهل سنت از مردم

آوای سنت : خانم سولماز صحنه در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه مرکز استان گلستان پا به عرصه رقابت ها گذاشت.
حضور این بانوی اهل سنت موج آفرینی مثبتی در جامعه داشته و با کسب آرای خوبی از راهیابی به مجلس بازماند. خانم صحنه با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات دوم اسفند تشکر کرد.
مشروح پیام این بانوی ترکمن به شرح ذیل است.

بسمه تعالی
مردم مسلمان و آزاده شهرستان آق قلا، برادران و خواهران بزرگوارم، با سلام
انتخابات پرشور دوم اسفند ۹۸شاهد حضور پرشور و حماسی مردم بزرگوار و سیل زده آق قلا بود.
با عنایت به اینکه بنده، خواهر کوچک خود را در دوران کاندیدایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مورد لطف خود قرار داده و با حمایت پرشور خود ،آرا فراتر از انتظار را برای بنده خلق کردید سپاسگزاری می نمایم . از همراهی عموم مردم بویژه زنان، دختران و جوانان و نیز هواداران خود در طی جریان انتخابات کمال تشکر و قدردانی را دارم. مردم شریف و آزاده آق قلا ،بدینوسیله ضمن تشکر ویژه از همه شما ،خویشتن را مدیون بزرگواران بسیاری می دانم که تمامی حیثیت اجتماعی خود را طبق اخلاص قرارداده و بنده را شرمنده تلاش و همت خود نمودند. از خداوند بزرگ آرزومندم که بتوانم بزرگمنشی تک تک بزرگواران را جبران نمایم.
اینجانب ضمن احترام به قانون و پذیرش نتایج بدست آمده، اعتقاد دارم، تلاش برای توسعه کشور ایران پایان پذیر نبوده و ضمن تبریک به منتخبین حوزه انتخاباتی، آرزوی توفیق و سربلندی برای آنان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارم.
با احترام خواهر کوچک شما سولماز صحنه
مورخه ۹۸.۱۲.۳

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن