اخبارداخلی

پیام دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح در پی ترور دکتر محسن فخری‌زاده

آوای سنت : ترور دکتر محسن فخری زاده، دانشمند و فیزیکدان برجسته و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان مظهر تروریسم دولتى است که با معیارهای بین‌المللی، عرفی و دینی محکوم است. این اقدام می‌تواند زمینه‌ساز به خطر افتادن جدی صلح و آشتی بین‌المللی و منطقه ای از یک سو و گسترش ناامنی و آشوب از سوی دیگر گردد. متهم ردیف اول این اقدام جنایتکارانه‌ی اسرائیل است که دهه‌هاست آشکارا همه‌ی موازین و قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند.

جماعت دعوت و اصلاح بر اساس ایده و مشی بنیادین خود در مخالفت با همه‌ی انواع ترور و خشونت به‌ویژه تروریسم دولتی، این اقدام و سایر اقدامات جنایتکارانه مشابه را محکوم می‌کند و بر این باور است که لازم است با تقویت زمینه‌های وفاق و همدلی و ارتقای همبستگی ملی از امنیت کشور محافظت کرد.

تلاش ها و اقدامات صورت گرفته برای عادی سازی روابط بین اسرائیل و بعضی از کشورهای عربی در پیوند با نگرش فعلی حاکم بر کاخ سفید، ظرفیت تنش را بسیار بالا برده است. در این شرایط، هوشیاری هرچه بیشتر ملّت و انتخاب روش‌های صحیح برای مدیریت تنش توسط دولت برای ناکام کردن نقشه‌های خطرناک حاصل از این روابط ضروری است./اصلاح وب

عبدالرحمن پیرانی
دبیرکل جماعت دعوت و اصلاح
٨ آبان ٩٩

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن