اخبارداخلی

کردستان در سکوی اول نانوی کشور ایستاد

آوای سنت :  مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به درخشش دانش آموزان کردستانی در سیزدهمین دوره المپیاد نانو گفت: برای ششمین سال متوالی به همت دانش آموزان نخبه، این استان در سکوی اول نانوی کشور ایستاد.

هاشم ناظمی جلال روز پنجشنبه اظهار داشت: دفتر سیزدهمین دوره المپیاد نانو در حالی بسته شد که استان کردستان با کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز بالاتر از سایر استان‌ها در رتبه اول کشور قرار گرفت.

وی افزود: در سیزدهمین دوره المپیاد نانو، نیما معزی دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج توانست با درخشش در این مسابقات رتبه اول کشوری و مدال طلا را از آن خود کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین محمد صدرا سردار زاده دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه دو سنندج و پارسا دادبین دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی۲ شهرستان سقز نیز توانستند رتبه دوم این مسابقات و مدال نقره را کسب کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان متین سلطانی از دبیرستان نبی اکرم شهرستان قروه و متین حسین پناهی از دبیرستان شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز رتبه سوم کشوری شدند و مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

ناظمی جلال اظهار داشت: در مجموع استان کردستان در سیزدهمین دوره این جشنواره از نظر تعداد شرکت کنندگان، تعداد راه یافتگان به مرحله دوم و نهایی و تعداد مدال های کسب شده مقام اول کشور را تصاحب کرده است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن