اخبارداخلی

۱۵۰۰ مادر باردار و شیرده دچار سوء تغذیه در کردستان حمایت می شوند

آوای سنت : رئیس اداره درمان، بهداشت و بیمه های اجتماعی کمیته امداد کردستان از ارائه خدمات به هزار و ۵۰۰ نفر از مادران باردار و شیرده دچار سوء تغذیه در استان خبر داد.

آزاد زاهدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مادران باردار و شیرده معرفی شده از طریق مراکز بهداشتی می‌توانند از بسته‌های غذایی این نهاد بهره مند شوند.

وی افزود: یکی از خدمات این نهاد کمک به رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده است و این کار از طریق اهدای بسته‌های غذایی انجام می‌شود.

رئیس اداره درمان، بهداشت و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان گفت: فرایند این کار به این صورت است که زنان شناسایی شده از دهک یک تا پنج و از دوران چهارماهگی بارداری تا شش ماهگی دوران شیردهی که از طریق مراکز بهداشت به کمیته امداد معرفی می‌شوند از این بسته‌های غذایی بهره مند خواهند شد.

زاهدی اعلام کرد: این زنان بعد از تحویل بن کارت کمیته امداد می‌توانند از طریق فروشگاه‌های تعیین شده نسبت به دریافت بسته‌های غذایی خود اقدام کنند.

وی افزود: سهمیه امسال استان کردستان برای ارائه خدمات به این زنان هزار و ۵۰۰ نفر است و ماهیانه ۳۵۰ هزار تومان اعتبار برای این بن کارت‌ها شارژ خواهد شد./مهر

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن