اخبار

۳۹۰۰ کهنه سرباز آمریکایی در عراق و افغانستان درخیابان های آمریکا آواره اند

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد

آوای سنت : یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد: ۳ هزار و ۹۰۰ کهنه سربازان آمریکایی که در عراق و افغانستان جنگیدند، در خیابان های لس آنجلس آواره و بی خانمان هستند.

به نقل از المعلومه، روزنامه آمریکایی «استار اند استرایپس» متخصص در امور نظامی امروزدر گزارشی فاش کرد: از بین ۶۶ هزار کهنه سرباز آمریکایی در عراق و افغانستان ۳ هزار و ۹۰۰ نفر آنها در خیابان های لس آنجلس آواره و بی خانمان هستند.

در این گزارش آمده است: این اردوگاه در مجاورت دانشگاه تاریخی امور کهنه سربازان در لس آنجلس قرار دارد و کانون بی خانمان در این شهر است. جایی که نامزدهای شهرداری در طول سال گذشته به طور منظم از آن بازدید کرده اند.

«دنیس مک دونا» وزیر امور کهنه سربازان در عراق و افغانستان با بازدید از این اردوگاه گفت: تنها نزدیک به ۴۰هزار نفر از کهنه سربازان تا نوامبر اسکان داده خواهند شد.

از سوی دیگر، «رابرت رینولدز» وکیل آمریکایی گفت: ازشنبه گذشته تنها ۱۴ نفر از پیاده رو به اردوگاه بی خانمان  منتقل شدند، سه نفر دیگر نیز برای ورود ثبت نام کرده اند، اما هنوز به این مکان منتقل نشده اند.

وی افزود: مسئله طولانی شدن انتقال از خیابان به اردوگاه نه تنها بسیار ناراحت کننده است، بلکه اهانت به کهنه سربازان و جامعه پرداخت کننده مالیات است. زیرا احتمال می رود که این افراد مزایایی برای آنها توسط دولت آمریکا در نظر گرفته شود.

در این گزارش آمده است: یکی از کهنه سربازان به نام جانسون که در عراق خدمت می کرد، درباره علت آوارگی اش می گوید که هیچ یک از مسئولان نمی خواستند به اشتباه خود اعتراف کنند.

جانسون می گوید: کابوس های بسیاری درباره مرگ کهنه سربازان هنگام خدمتش در عراق دیده است. پس از اینکه اجازه ثبت نام در برنامه کمک به کهنه سربازان در سال ۲۰۱۸ میلادی را دریافت نکرده است، در کنار خیابان می خوابد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن