اخبارداخلی

۳ بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشور فراخوانده شدند

آوای سنت : کادر فنی فدراسیون فوتبال سه بانوی فوتبالیست کردستانی را به اردوی تیم های بزرگسالان و زیر ۱۷ سال کشور دعوت کرد.

با اعلام فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور با حضور ۲۶ ملی پوش از روز یکشنبه ۲۱ خرداد در استان تهران آغاز می شود و تا روز ۲۸ خرداد ماه اداامه خواهد داشت.

بر این اساس، مریم آزمون سرمربی تیم ملی بانوان بزرگسالان کشور فاطمه مخدومی بانوی فوتبالیست کردستانی را نیز به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

گفتنی است مخدومی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان ایران برای تیم شهرداری سیرجان بازی کرد و توانست همراه با این تیم عنوان سوم لیگ را کسب کند.

همچنین از سویی دیگر اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال کشور از روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

در این اردو که به میزبانی شهرستان رشت در استان گیلان برگزار می شود ۳۰ بازیکن حضور دارند و تمرینات خود را به مدت دو روز برگزار می کنند.

با دعوت سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان ویان کمانگر و پارمیس عسگری دو بانوی کردستانی در این اردو حضور پیدا خواهند کرد.

حضور ۲ فوتبالیست کردستانی در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور

دو فوتبالیست ناشنوای کردستانی به دومین مرحله اردوی انتخابی ملی پوشان فوتبال ناشنوایان کشور فراخوانده شدند. دومین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از روز ۱۸ خرداد ماه در تهران آغاز به کار خواهد کرد.

این اردوی انتخابی ملی پوشان تیم فوتبال ناشنوایان کشور جهت انتخاب اعضای اصلی به منظور حضور در پنجمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان ۲۰۲۳ مالزی از روز ۱۸ خرداد به میزبانی تهران و در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های ناشنوایان آغاز می شود و تا ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

۲۴ فوتبالیست ناشنوا به این مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان که زیر نظر قادر تیموری سرمربی این تیم برگزار می شود، دعوت شده اند.

میلاد محمدی و پوریا سعیدی دو فوتبالیست ناشنوای کردستانی نیز با دعوت سرمربی تیم ملی به مرحله دوم اردوی انتخابی ملی پوشان کشور دعوت شده اند.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در گروه F مسابقات جام جهانی فوتبال با تیم های آلمان، آرژانتین و عربستان سعودی همگروه است.

گفتنی است پنجمین دوره مسابقات فوتبال ناشنوایان جهان با حضور ۲۴ تیم و در شش گروه از ۲۳ سپتامبر تا هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (یکم تا ۱۵ مهرماه سال جاری) به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن