اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

امام جمعه اهل سنت تایباد: سکوت در مقابل جنایت ضد بشری صهیونیست‌ها همراهی با آنهاست

آوای سنت : مولانا غلام نبی‌توکلی در جمع خبرنگاران، ضمن محکومیت شدید حمله رژیم جعلی و سفاک اسرائیل، برگزاری سریع نشست کشورهای اسلامی را برای پاسخی قاطع و محکم علیه یهود خواستار شد.

وی افزود: زمین و زمان بر آنچه در غزه مظلوم جاری است، مات و مبهوت است؛ شدت واقعه حمله تروریستی رژیم سفاک و تروریستی اسرائیل به بیمارستان غزه چنان بود که هیچ واژه‌ای تاب تشریح و توصیف آن را و درد این واقعه بی رحمانه چنان است که هیچ قلبی توان تحملش را ندارد.

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: آنچه در غزه مظلوم و بی پناه روی داد را تاکنون هیچ جنایتکاری در تمام طول تاریخ جرات، جسارت و توان انجامش را نداشت، ولی بایدن و نتانیاهو به‌عنوان کثیف‌ترین، پلیدترین و شیطانی‌ترین افراد عالم به انجام رساندند و روی تمام جنایتکاران عالم را سفید ساختند.

مولانا توکلی ادامه داد: جنایت آمریکا به عنوان طراح و مشاور این حمله و اسرائیل به عنوان عامل حمله تروریستی به بیمارستان غزه، جنایت علیه بشریت و تمام ارزش های انسانی بود و عجیب نیست که حلقوم فاسدان و فاسقانی که دم از «حقوق کذایی بشر در غرب وحشی» می‌زدند، بسته و زبانشان لال است.

وی ضمن محکومیت این جنایت هولناک خاطرنشان کرد: از حاکمان کشورهای اسلامی که برای این پلیدان سفارتخانه ایجاد کردند می‌خواهم هرچه سریعتر دفاتر جاسوسی این رژیم جعلی را در سراسر جهان اسلام بسته و همه پرسنل آن را به عنوان همکار در این جنایت تحت پیگرد قرار داده و برای پاسخی قاطع از جهان اسلام، با کنار گذاشتن همه اختلافات، در اسرع وقت نشست فوق‌العاده سازمان کنفرانس اسلامی» را در سطح «سران کشورهای اسلامی» برگزار کنند و علیه صهیونیست‌ها و همه حامیان جنایتکارش اعلام موضعی قاطع، شفاف و کوبنده کنند.

امام جمعه اهل سنت تایباد تأکید کرد: سکوت در مقابل این جنایت شنیع و ضد بشری، همراهی با صهیونیست‌ها باید تلقی شود و جهان برای هر اسرائیلی تا قیام قیامت ناامن خواهد بود.

وی در پایان سخنانش گفت: از خداوند متعال آرامش ابدی و بهشت برین را برای شهدای این جنایت و شفای عاجل برای مجروحان بیمارستان‌ غزه و همه مجروحان این روزهای شهر بی‌پناه غزه و صبر و اجر برای مردم مجاهد این شهر را خواستارم. خداوند ریشه یهود را برای ابد از این کره خاکی نابود کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن