اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

امام جمعه اهل سنت قشم: طرح مسکن جوانان قشم بر اساس عدالت اجرا شود

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم گفت: با برنامه ریزی حساب شده و صحیح، اجرای طرح مسکن جوانان قشم بر اساس عدالت باشد تا حقی از کسی ضایع نشود.

شیخ عبدالرحیم خطیبی روز پنج شنبه در نشست آغاز فراخوان ثبت نام طرح مسکن جوانان افزود: حل مشکل زمین و مسکن را دغدغه‌ی دیرینه مردم قشم دانست و ادامه داد: با وجود فعالیت‌های مدیران گذشته، این امر به خوبی محقق نشد.

امام جمعه هل سنت شهرستان قشم تصریح کرد: اراده خیرخواهی باعث موفقیت اجرای این طرح‌ها است که امید است با تصمیم مدیرعامل سازمان در خصوص به اجرای این طرح، نتیجه مطلوبی حاصل شود.

وی تصریح کرد: توسعه متوازن اقتضا می‌کند که در هر طرحی عموم مردم در نظر گرفته شوند و از این رو در اجرای طرح مذکور باید تسهیلاتی برای جوانان پیش‌بینی شود تا امید خود را بازیابند.

خطیبی با اشاره به اینکه طرح‌ها در توسعه متوازن باید مشمول همه زمینه‌ها شود، افزود: این طرح برای اجرا باید در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارای پیوست و  برنامه باشد و همه مردم نیز در این توسعه دیده شوند.

وی با انتقاد از وضعیت مسکن مهر در قشم تصریح کرد: انتخاب مکان نامناسب در طرح مسکن مهر باعث بروز مشکلاتی برای مردم شد که امیدواریم در طرح مسکن جوانان قشم این مساله لحاظ شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم اظهار کرد: وقتی امید از دست برود انسان متوقف می‌شود و امور به خوبی پیش نمی‌رود و از این رو امیدآفرینی که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر آن تاکید شده است باید در قشم تقویت شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن