اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

امام جمعه اهل سنت نقده: جنایت صهیونیست‌ها ملت‌های جهان را برای نابودی این رژیم متحدتر کرد

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت نقده گفت: جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی، ملت‌های جهان را برای نابودی این رژیم‌ منحوس متحدتر کرد.

ماموستا سنار تمرنژاد در گفتگویی افزود: رژیم صهیونیستی با وحشیانه ترین جنایت خود علاوه بر محور مقاومت دیگر کشورها و ملت های جهان را بیدار و آگاه کرد.

وی با اظهار تاسف از همراهی برخی کشورها با رژیم صهیونیستی گفت: بسیاری از کشورهایی که در طول تاریخ مورد حملات و بمباران شیمیایی قرار گرفته اند، امروز از اسراییل حمایت می کنند.

امام جمعه اهل سنت نقده با بیان اینکه تاریخ تاکنون چنین جنایتی به خود ندیده بود، اظهارکرد: مورد تعرض قرار دادن اماکن عمومی و قتل عام انسان‌های بی‌گناه جزء جنایت های جنگی است.

ماموستا تمرنژاد اضافه کرد: آزادمردان جهان و کشورهای اسلامی نباید نسبت به این مساله بی‌تفاوت باشند؛ بی‌تفاوتی نسبت به قتل عام کودکان و زنان و مردان بی‌گناه حرام است و باید همراهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه خود بدانیم و بپذیریم که در کنار ما انسان‌های مظلوم مورد حمله وحشیانه قرار گرفته اند.

وی افزود: امروز ما داغدار این مردم مظلوم هستیم و آمریکا نیز سعی می کند از طریق امپراتوری رسانه ای خود حماس را مقصر بداند.

ماموستا تمرنژاد ادامه داد: امروز آنها نگران و هراسان هستند و در تقابل ایدئولوژی و تکنولوزی دیدند که ایدئولوژی بر تکنولوژی برتری یافت و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

اشغالگران صهیونیست روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از هزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن