اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه دهگلان: سوءمدیریت بعضی از مسئولین باعث گران شدن قیمت کالاهای اساسی شده است

آوای سنت : ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان گفت: وضعیت نابسان اقتصادی به علت سوء مدیریت بعضی ازمسئولین است که باعث گران شدن و چند برابری قیمت کالاهای اساسی شده است.

 با توجه به تعطیلی مساجد بعد از چندین ماه با برگشتن شهرستان دهگلان به وضعیت زرد با حضور مردم مومن شهرستان نماز جمعه در مسجد جامع شهر دهگلان برگزار شد.

 ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان در خطبه های نماز جمعه (۲۸/آذر/۹۹) دهگلان با اشاره به شکر نعمت و کفران نعمت گفت: خداوند متعال با فضل و رحمت بیکرانش تمام نعمتها را در اختیار انسان قرار داده است اما بعضی از بندگان شکر گزار نعمات الهی نیستند که ناسپاسی باعث کفران نعمت می شود در حالی که اگر انسان شکر گزار باشد نعمات الهی پایدار و کفران نعمت باعث عدم دسترسی به آن می شود.

 امام جمعه دهگلان با اشاره به نعمت سلامت و با توجه به اینکه بیماری کرونا در جهان شیوع پیدا کرده و در کشور ما هم پزشکان و پرستاران بسیاری برای حفظ  جان انسانهای بیمار جان خود را از دست داده اند و با توجه به اینکه یکی از ضروریات اسلام حفظ نسل و جان بشریت است گفت: پس نیاز است همه با مساعدت، همکاری یکدیگر و رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی در حفظ سلامت خود و همنوعان سهیم باشیم.

امام جمعه دهگلان ضمن گلایه از ستاد مبارزه با کرونا گفت: در زمان وضعیت قرمز و یا نارنجی نباید تنها تعطیلی به مساجد ختم شود چرا اماکن عمومی مثل بانکها و دیگر مکان های عمومی که محل شیوع کرونا بودند تعطیل نشدند آیا تنها مساجد مکان شیوع این بیماری هستند در حالیکه مکانهای که محل تجمعات و انتقال ویروس بودند تعطیل نشدند شاید علت عدم تعطیلی دیگر مکانهای عمومی برای دولت منفعت داشته است.

 ماموستا محمدی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی مردم در ایام کرونا بیان داشت: وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم ناشی از سوء مدیریت مسئولین است که کالاهای اساسی و مورد نیاز چندین برابر گران شده است و مسئولین گران شدن اجناس و کالا را گران شدن دلار عنوان می کردند در حقیقت مسئول باید جوابگوی حل مشکلات اقتصادی مرم باشد.

 وی با بیان اینکه هر انسانی در هر مقام، منصب و مسئولیتی باید خدمتگزار مردم باشد گفت: سکوت کردن در برابر مشکلات اقتصادی مردم و جناح بازی هیچگونه دستاوردی برای این ملت و این نظام ندارد پس نیاز است مسئولان صادقانه خدمتگزار مردم باشند زیرا مردم خودشان خدمات و عملکرد آنان را قضاوت خواهند کرد.

اما جمعه دهگلان ضمن تشکر از خیرین و موسسات خیریه گفت: این مجموعه در ایام کرونا در زمان درگیر شدن این اقشار با مشکلات اقتصادی از طریق کمک های مومنانه مردم را مورد حمایت خود قرار دادند پس نیاز است مسئولین جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن