اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

امام جمعه سقز : رفع مشکلات مردم مهمترین دغدغه جامعه روحانیون است

ضرورت توجه جدی به اشتغال جوانان

آوای سنت : ماموستا سید حسین حسینی در نشست ائمه جمعه استان کردستان، اظهار کرد: مطالب زیادی در جلسات متعدد در مورد مشکلات جامعه روحانیون بیان شده است.

امام جمعه سقز با بیان اینکه مقام امام جمعه مقام بزرگ و نعمت عظیم است، گفت: خداوند این نعمت را به ما عطا فرموده و فردای قیامت در مورد نحوه بهره گیری از این نعمت مورد محاسبه قرار خواهیم گرفت.

ماموستا حسینی اضافه کرد: امام جمعه وظیفه سنگینی به عهده دارد و فردای قیامت باید در مورد آنچه در این مسئولیت انجام داده پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جامعه مهمترین دغدغه روحانیون در استان است، گفت: خیلی ها در طول روز برای رفع مشکلاتشان به دفتر امام جمعه مراجعه می کنند ولی متاسفانه حدود و اختیارات ما در پاسخگویی به مطالبات مردم بسیار کم است.

وی اضافه کرد: مهمترین درخواست مردم پیگیری اشتغال است، مسائل را با فرماندار و مسئولان در میان می گذاریم اما متاسفانه خروجی که باید داشته باشد ندارد و این موجب شرمندگی ائمه جمعه می شود.

امام جمعه سقز خاطرنشان کرد: مردم در حوزه اشتغال جوانان بسیار دغدغه مند هستند و به ائمه جمعه مراجعه می کنند ولی ما نمی توانیم هیچ کاری برایشان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه تلاش در راستای حفظ نظام و تبیین دستاوردهای آن رسالت و وظیفه شرعی می دانیم و قطعا در این زمینه هیچگاه کوتاهی نکرده و نخواهیم کرد، افزود: جلوی برخی لابی گری هایی که در بحث استخدامی ها وجود دارد باید گرفته شود، برخی رفتارها و سوءمدیریت مسئولان موجب بدبینی مردم به نظام می شود که سزاوار نیست

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن