اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه سنندج: مشکلات جامعه با جلسات پشت میزنشینی و شعار حل نمی‌شود

آوای سنت : امام جمعه سنندج با انتقاد از نظارت ضعیف بر بازار کالاهای اساسی و مسکن گفت: مشکلات جامعه با جلسات پشت میزنشینی و شعار حل نمی‌شود و باید مسئولان راهکارهای علمی عملیاتی ارائه کنند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با انتقاد از گرانی کالاهای اساسی در جامعه اظهار داشت: مردم با سختی ها و مشکلات معیشتی بسیاری روبرو هستند که بسیاری از این گرانی ها ناشی از نظارت ضعیف بر قیمت هاست.

وی افزود: مسئولان و تصمیم گیران باید بدانند که با پشت میز نشینی نمی توانند بر گرانی ها غلبه کنند و باید کار علمی و عملیاتی انجام دهند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: قیمت کالاهای اساسی و اجاره مسکن غیر قابل قبول است و مردم با مشکلات بسیاری در این خصوص مواجه هستند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: فقر و تنگدستی زمینه ساز بسیاری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی است لذا انتظار می رود مسئولان برای کاهش فقر در جامعه تلاش کنند.

ماموستا رستمی همچنین در خطبه‌های این هفته به برکات شب های قدر و ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: عبادت در ماه رمضان و اعمال نیک و خیرخواهانه دارای پاداش ویژه ای است و روزه داران باید از این فرصت برای ذخیره آخرت خویش بهره گیرند.

وی افزود: کمک به نیازمندان و رفع مشکلات مسلمانان از جمله تأکیدات دین اسلام بوده و همه ما باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنیم.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های این هفته میزان فطریه امسال را برای روزه داران پیرو فقه شافعی ۳۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: فدیه روزه نیز در امسال روزانه ۸ هزار تومان است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن