اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه موقت سنندج: مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خودشان را تعیین کنند

آوای سنت : امام جمعه موقت سنندج گفت: مردم با شرکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند، از حق خود برای تعیین سرنوشت و تاثیرگذاری در کشور استفاده کنند.

ماموستا معروف خالدی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: ملت مدعی ایران همیشه در صحنه بوده و به طور قطع در انتخابات هفته آینده نیز مشارکت پرشوری خواهند داشت.

وی بر لزوم انتخاب نمایندگانی توانمند، اصلح، دست پاک، معتقد به ارزش های دینی و خدمتگزاری به مردم تاکید کرد و افزود: مسئله مهم برای مردم، اشتغال، اقتصاد و بیکاری جوانان است، بنابراین هر کسی که رای آورد، باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مذکور بکار گیرد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه نماینده منتخب باید خود را در برابر خداوند پاسخگو بداند اضافه کرد: مجلس جای سواستفاده و وقت گذرانی نیست بلکه جایگاه خدمت‌گزاری به مردم است.

ماموستا خالدی در بخش دیگری از خطبه‌ها به بخشش و رحمت پروردگار در برابر گناهان بندگان اشاره کرد و گفت: انسان گناهکار نباید از بخشش خداوند ناامید شود، چراکه با ابراز توبه و پشیمانی واقعی، مورد رحمت پروردگار قرار می گیرد.

وی در ادامه به برکات ماه شعبان پرداخت و افزود: اهل ایمان با عبادت و روزه در این ماه، از برکات آن بهره‌مند و به خداوند نزدیکتر خواهند شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن