اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه موقت سنندج : مسئولان برای تامین مسکن و شغل جوانان همت کنند

آوای سنت : امام جمعه موقت سنندج بر لزوم تلاش مسئولان برای تامین مسکن و شغل مناسب برای جوانان به عنوان خواسته اصلی قشر جوان جامعه، تاکید کرد.

 ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: دولت باید برای رفع مشکلات جوانان از جمله تامین مسکن و شغل مناسب تلاش کرده و زمینه ازدواج آسان آنان را فراهم کند.

وی خواستار احساس مسئولیت مردم نسبت به یکدیگر شد و افزود: در شرایط اقتصادی کنونی، صاحبخانه ها در بحث اجاره بها، با مستاجران مدارا کنند که کاری انسانی و ارزشمند است.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه ها داشتن سه خصلت را موجب بهره‌مندی از غفران خداوند عنوان کرد و گفت: کسانی که مدام با تفکر و علاقه قرآن را قرائت و به آن عمل می کنند، جزو مومنان واقعی محسوب می‌شوند؛ چراکه قرآن وسیله سعادت است.

ماموستا حسینی بر تمسک به قرآن کریم و قرائت آن توسط والدین برای آشنایی فرزندان با این کتاب آسمانی تاکید و اضافه کرد: عمل ارزشمند دیگر که باعث نجات فرد مسلمان در قیامت می‌شود، برپایی نماز برای رضایت پروردگار و از روی اخلاص است.

وی خصلت سوم انسان مسلمان و مایه سعادت را سخاوت، انفاق و پرداخت صداقت و زکات دانست و ادامه داد: همه به عنوان انسان مسلمان، وظیفه داریم در کمک به فقرا و نیازمندان، دریغ نکنیم /ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن