اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه موقت مهاباد: سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه شود

آوای سنت : امام جمعه موقت مهاباد گفت: سبک زندگی اسلامی و منطبق بر ارزش های دینی باید در جامعه به‌ویژه در بین جوانان نهادینه شود.

ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: دنیای کفر با استفاده از ابزارهای نوین به دنبال دور کردن جوانان ما به عنوان ارزشمندترین سرمایه جامعه، از آداب و رسوم اسلامی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ غلط غربی ما را از سبک زندگی اسلامی دور کرده است، گفت: همین امر باعث افزایش بزهکاری های اجتماعی در جامعه ما شده که به دور از شان جامعه اسلامی است.

امام جمعه موقت مهاباد با بیان اینکه استکبار جهانی مدت هاست جنگ نرم را برای تضعیف جامعه اسلامی به راه انداخته است، اضافه کرد: ضروری است برای مقابله با انواع هجمه دشمنان خود را آماده و جوانان را از روش های دنیای غرب برای نابودی جامعه اسلامی آگاه کنیم.

ماموستا رشیدی در ادامه نماز را پرده بین کفر و اسلام دانست و گفت: ریشه تمام رذایل اخلاقی و گمراهی و در نهایت عاقبت بد، در دوری از نماز خواندن است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مسکرات، مخدرات و اشاعه فرهنگ غلط ادیان مختلف، جوانان را به بیراهه کشانده و راه اصلی سعادت الهی را از آنها دور کرده و ضروری است با حفظ ارزش های دینی و سبک زندگی اسلامی برای نجات جامعه اقدام کنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن