اهل سنت ایرانعمومی

اهل سنت ایران آزادی عمل خود را مدیون انقلاب اسلامی است

آوای سنت : رییس مرکز اسلامی گنبدکاووس با اشاره به بی‌توجهی رژیم طاغوت به قرآن، کتاب و سنت پیامبر مکرم اسلام (ص)، گفت: جامعه اهل سنت ایران آزادی عمل خود را مدیون انقلاب اسلامی و نگاه بلند مسوولان نظام در راس آن رهبر معظم انقلاب به تقویت وحدت و برادری است.

آخوند عبدالباسط قره‌باش  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای افزایش امیدآفرینی در نسل امروز، اظهار کرد: از جمله این دستاوردها، تقریب مذاهب و تقویت آن در طول چهار دهه گذشته و در نتیجه، زندگی مسالمت‌آمیز مردم شیعه و سنی در تمام شهرها و استان های تقریبی مانند گلستان است.

وی افزود: اهل سنت گلستان آزادانه عمل کردن به اعتقادات دینی خود، انجام فعالیت های تبلیغی و رشد و ترقی حوزه های علمیه شان را مدیون تلاش‌های امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی ملت ایران و رهبری حکیمانه خلف شایسته ایشان آیت الله خامنه‌ای هستند.

این روحانی اهل سنت، ایمان به خدا، وحدت مردم و رهبری امام خمینی(ره) را سه اصل مهم در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی دانست و گفت: این سه اصل در کنار هم باعث شده تا ایران اسلامی با رسیدن به قله‌های رفیع موفقیت در عرصه‌های مختلف، در عصر کنونی به عنوان یک قدرت برتر جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: ملت ایران برای پیروزی انقلاب و به ثمر رسیدن آن هزینه‌های زیادی دادند که نمونه آن ایثارگری شهدا گرانقدر است لذا تک تک مردم و مسوولان وظیفه دارند برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام را در طول چهار دهه گذشته برای نسل جوان تبیین کنند.

رییس مرکز اسلامی شعبه گنبدکاووس از مردم خواست بار دیگر با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و معاندان نظام بزنند و به همگان ثابت کنند که هیچگاه از پشتیبانی از انقلاب و رهبری دست نمی‌کشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن