اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

بیانیه مدیر و مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد

آوای سنت : بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی : وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَکُونَ فِتْنَهٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ.

بیش از ۷۰ روز است، استکبار جهانی وصهیونیسم غاصب با پیشرفته ترین سلاحهای اهدایی از آمریکای جنایتکار مردم مظلوم و رنج کشیده غزه و فلسطین اشغالی را مورد تهاجم و تجاوز قرار داده است و با کشتن بیش از ۱۹ هزار کودک و مردم بی دفاع غزه، جنایتی دیگر بعداز هیتلر و صرب های وحشی در سربرنیتسا، در تاریخ به ثبت رسانیدند.

این جنایت عظمی توسط همه مردم آزادیخواه جهان محکوم گردیده است و تنها کشوری که با انتخاب و صلابت تمام در همه جوانب از مردم مظلوم غزه اعلام حمایت نمود، ایران اسلامی بود و برای به حاشیه راندن کشور اسلامی ایران و انحراف دادن اذهان مردم جهان به سمت دیگر و پوشاندن جنایت‌های هولناک اسرائیل و وتوی ناجوانمردانه آمریکای خونخوار در سازمان ملل نسبت به کشتار مردم مظلوم فلسطین، مزدوران خود را به ایران فرستاده تا با ایجاد آشوب و کشتار مردم و نیروهای انتظامی، رعب وحشت را در کشور به وجود آورند.

خبر دردناک و غم انگیز حمله به پاسگاه انتظامی راسک، سیستان و بلوچستان که باعث به شهادت رسیدن ۱۲ نفر و مجروح شدن تعداد دیگر، قلب همه ما را به درد آورد.

لذاما جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد حمله بی رحمانه و ناجوانمردانه به پاسگاه انتظامی راسک را محکوم کرده و اعلام می کنیم استکبار جهانی و تروریسم جنایتکار با این عمل وحشیانه خود چهره واقعی و خبیثانه خود را به نمایش گذاشتند. این جنایتکاران می خواهند با این اعمال شیطانی مردم را ناامید و نظام اسلامی در اذهان عمومی ضعیف و ناکارآمد نشان بدهند و از حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ جلوگیری نمایند، زیرا با حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خودشان تمام دشمنان را ناامید می نمایند.

در پایان از مسئولین محترم تقاضا داریم تا تدابیرلازم را نسبت به ایجاد امید و امنیت در جامعه و شناسایی عاملان جنایت پاسگاه انتظامی راسک، بعمل آورده و با مجازات جنایتکاران نقشه های شوم صهیونیسم و اعتبار جهانی راخنثی نمایند. ان شاءالله

عبدالباری صالحی
مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن