اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

تا پای جان حامی مردم مظلوم فلسطین هستیم

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: ضمن حمایت قطعی از عملیات «طوفان الاقصی» و قیام بزرگ ملت فلسطین، اعلام می کنیم که به‌عنوان یک جامعه مسلمان، تا پای جان حامی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و از حقانیت این ملت تا آزادی قدس شریف دفاع می کنیم.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی اظهار کرد: در این روزها شاهد هستیم که خشم سرکوب شده یک ملت مظلوم و اشغال شده فوران کرده و در قالب عملیات «طوفان الاقصی» دامان اشغالگران قدس و رژیم کودک کش صهیونیستی را گرفته است.

امام جمعه اهل سنت تربت جام افزود: این قیام آن چنان عظیم و گسترده است که رژیم صهیونیستی را با همه ادعاهایش غافلگیر کرد و موجب خوشحالی همه مظلومان و ستم دیدگان جهان و ملل مسلمان و حامیان حقیقی فلسطین شد.

جامی الاحمدی خاطر نشان کرد: ضمن حمایت قطعی از عملیات «طوفان الاقصی» و قیام بزرگ ملت فلسطین، اعلام می کنیم که به‌عنوان یک جامعه مسلمان، تا پای جان حامی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و از حقانیت این ملت تا آزادی قدس شریف دفاع می کنیم.

گفتنی است علما، روحانیون و جمعی از مردم اهل سنت منطقه نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه، حمایت خود را از مجاهدت‌های نیروهای مقاومت فلسطینی اعلام کردند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن