اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

تنها راه آزادی فلسطین رجوع صادقانۀ مسلمانان به الله و توجه به جهاد فی سبیل الله است

آوای سنت : استاد مفتی محمدقاسم قاسمی در جمع نمازگزاران نصرت‌آباد: تنها راه آزادی فلسطین رجوع صادقانۀ مسلمانان به الله و توجه به جهاد فی سبیل الله است

استاد مفتی محمدقاسم قاسمی روز گذشته (۵ آبان ۱۴۰۲) در مراسم نماز جمعۀ شهر نصرت‌آباد، مسجد الاقصی و سرزمین فلسطین را رمز پیروزی مسلمانان و عزت اهل حق دانست و تأکید کرد: تنها راه آزادی فلسطین و مسجد الاقصی آن است که مسلمانان رجوع صادقانه‌ای به الله متعال داشته باشند، ارتباط مستحکمی با پروردگارشان برقرار کنند و جهاد فی سبیل الله را از یاد نبرند.

«مسجد الاقصی رمز عزت و سربلندی مسلمانان در هر زمان است. رمز عزت اهل حق است. خداوند متعال حفاظت بیت الحرام را خود بر عهده گرفته، اما مسجد الاقصی و بیت المقدس را زمانی از لوث وجود کفار پاک خواهد کرد که مسلمانان دارای صفاتی باشند که الله در قرآن برای مؤمنان واقعی بیان کرده است. هرگاه مسلمانان رابطۀ مستحکمی با پروردگارشان برقرار کردند، الله متعال آن مسجد مقدس و سرزمین مبارک را در اختیارشان خواهد گذاشت و دشمنانشان را زبون و خوار خواهد کرد.

اما هرگاه مسلمانان سست شوند و عبادت و بندگی الله متعال را ترک کنند و بی‌تقوا باشند و شکار غفلت باشند، الله متعال مسجد این مسجد و سرزمین را از آنان پس می‌گیرد و آنها را به دشمنانشان می‌سپارد. بنابراین تنها راه آزادی این سرزمین رجوع صادقانۀ مسلمانان به الله و توجه به جهاد فی سبیل الله است.»

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن