اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

توجه به ظرفیت شرکت های دانش بنیان مشکل بیکاری در کشور را حل می کند

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: یکی از راه حل های مهم در رفع مشکل بیکاری در استان مرزی کردستان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان است.
ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه اهل سنت بیجار با بیان اینکه مسئله معیشت و ثبات اقتصادی جامعه در اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: در بخش زیادی از عبادات و کفارات شارع مقدس بر پایه بخشش و اقتصاد بنا نهاده شده است.

وی افزود: یکی از ۱۰ها نکته مهم سیاسی اجتماعی مدیریتی در جامعه در در احسن القصص مدیریت معیشت مردم و تهیه مایحتاج زندگی مردم در زمان مشکل بوده است.

امام جمعه اهل سنت بیجار با بیان اینکه تحقق اهداف شعار سال نیازمند تلاش صادقانه و جهادی مسولان کشور است، گفت: بدون تعارف شعار سال های گذشته که از جانب مقام معظم رهبری در مسیر تولید بوده انگونه که باید تحقق پیدا نکرده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم دولت مردمی که چشم امید عموم مردم به تغییر و تحول در وضعیت اقتصادی کشور به آنها است در راستای عملیاتی کردن هرچه بیشتر شعار امسال مجدانه و جهادی تلاش کنند.

ماموستا محمدیان گفت: مطالبه ائمه جمعه و روزنامه نگاران و خبرنگاران و رسانه ها از مسولان و همکاری سرمایه داران و عموم مردم در راستای تحقق شعار سال باید با جدیت انجام شود.

وی با بیان اینکه امید آفرینی در برابر توطئه های دشمنان و رسانه های معاند از وظایف رسانه های انقلابی و تریبون های رسمی نماز جمعه است، گفت: مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی، تلاش در راستای توسعه و گسترش ایده های جدید مبتنی بر دانش، تاسیس کارگاه و کارخانه ها در مناطق مرزی، حمایت بیمه ای و شغلی از کولبران مظلوم، پشتیبانی از فارغ التحصیلان و ایده پردازان و جوانان کشور مخصوص مرزداران، حذف نظام بروکراسی سخت صدور مجوزها و تقویت سامانه رسمی مجوزها و آسان گیری قانونی در این راستا، مطالبه گری نخبگان جامعه از نکات مهم برای تحقق شعار سال است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن