اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

توجه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی قابل توجه است

آوای سنت: مدرس حوزه علمیه ابایی گنبد با بکار گیری نخبگان اهل سنت می توان گام های مثبتی را در جهت پیشرفت کشور برداشت.

به گزارش آوای سنت، محمد آخوند دبیری که صبح امروز با جمعی از علمای اهل سنت جهت دیدار با رئیس جمهور در تهران حضور یافته است، طی گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب که علما و نخبگان و مردم اهل سنت همواره در اکثرا میادین و عرصه های حضور، سرآمد بوده اند، گفت: خوشبختانه در سیاست حال حاضر کشور تحت مدیریت رهبری معظم و دولت خدمتگذار توجه خاصی به امور اهل سنت و خصوصا رسیدگی به مناطق کم برخوردار از امکانات مورد توجه بوده و در این راستا برنامه های جامعی در زمینه تقویت وحدت و انسجام اسلامی در میان مذاهب اسلامی به اجرا در آمده است.

آخوند دبیری، دیدار با رئیس جمهور را فرصت مغتنمی جهت بیان مشکلات و مطالبات اهل سنت کشور دانست و افزود: گرچه دیدار پیش رو با روحانیون و علما برنامه ریزی شده است، لیکن شرح مسائل و مطالبات در همه زمینه ها حائز اهمیت می باشد‌. استقبال جناب آقای رئیسی جهت دیدار با علمای اهل سنت در طول عمر دولت خدمتگذار، راهکاری مفید در راستای همسویی قاطبه علمای اهل سنت با دولت به حساب می آید.

مدرس حوزه علمیه ابایی گنبد در این گفتگو خاطر نشان ساخت: قدر مسلم با بکارگیری تمام ظرفیت های شایسته اقوام و مذاهب در پست های مدریریتی می توان در جهت پیشبرد اهداف عالی گام های هر چه بهتری را برداشت. لذا تداوم دیدارهای اینچنینی مقامات دولت با مردم و علما می‌تواند در حل و فصل مشکلات معیشتی موثر عمل کند. اخیرا برقراری مناسبات حسنه با کشورهای منطقه و همچنین رایزنی با برخی دول اسلامی که روابط با آنها طی سنوات گذشته متوقف بوده، بستر بسیار مناسبی را برای احیای مناسبات دینی، فرهنگی و اقتصادی را فراهم آورده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن