اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

ثانیه‌شمار نابودی اسرائیل آغاز شده است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: نسل‌کشی که اسرائیل در فلسطین مظلوم به راه انداخته است موجب خشم جهانیان شده و همین مسئله ثانیه شمار نابودی این رژیم کودک‌کش را آغاز کرده است.

ماموستا سیدمحسن حسینی در گفت‌وگویی اظهار کرد: براساس آنچه در قرآن کریم از سوی خداوند تبارک و تعالی وعده داده شده است هیچ ظلمی در دنیا پیروز نمی‌شود.

امام جمعه اهل سنت کامیاران با بیان اینکه سرانجام هر ظلم و ستمی عذاب سخت و شدید است، گفت: ملت آزاده فلسطین در برابر ظلم رژیم منحوسی قیام کرده‌اند که هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و این قیام تا پیروزی نهایی ادامه دارد.

ماموستا حسینی افزود: نسل‌کشی که اسرائیل در فلسطین مظلوم به راه انداخته، موجب خشم جهانیان از مسلمان و غیرمسلمان شده و همین مسئله ثانیه شمار نابودی این رژیم کودک‌کش را آغاز کرده است.

وی دفاع از فلسطین و قدس شریف را واجب دانست و عنوان کرد: براساس دستورات دین اسلام، دستورات شرعی فقهی و علمی هر کس به ظلم ظالمی نسبت به مظلومین راضی باشد در آن ظلم شریک است.

امام جمعه اهل سنت کامیاران اضافه کرد: سکوت و ساکت نشستن در برابر آنچه امروز در فلسطین بر مردم بی‌گناه و مظلوم این سرزمین می‌گذرد جایز نیست و همه باید با هم در برابر این ظلم قیام کنیم.

ماموستا حسینی افزود: امروزه قلب جهانیان از این همه ظلم و ستمی که بر ملت فلسطین روا داشته می‌شود خونین است امیدواریم این تصاویر دلخراشی که از به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان بی‌گناه فلسطینی تلنگری باشد که همه مسلمانان بخصوص سران امت‌ها بیدار شوند.

وی عنوان کرد: حماسه بزرگ فرزندان مقاومت در پیش‌دستی سلحشورانه در برابر صهیونیست‌ها در تاریخ ماندگار خواهد شد و دوران جدیدی را پیش روی مقاومت اسلامی قرار داد.

امام جمعه اهل سنت کامیاران اذعان کرد: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی یاری‌رسان و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند و عملیات طوفان الاقصی را مصداق نزدیک بودن نابودی کامل رژیم صهیونسیتی بدانند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن