اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

جنایات رژیم صهیونیستی باید سبب بیداری کشورهای اسلامی شود

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت آزادشهر، رژیم صهیونیستی را از کفتار پست‌تر دانست و ابراز امیدواری کرد: کشتار و جنایات علیه مردم غزه و فلسطین سبب بیداری کشورهای اسلامی شود.

مولوی نعمت‌الله مشعوف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: برخی کشورهای اسلامی هنوز هم رژیم غاصب صهیونیستی را نشناخته و درک نکردند و نمی‌دانند این رژیم یک غده سرطانی برای امت اسلام است و می‌خواهند روابط خود را با آنها عادی‌سازی کنند.

وی گفت: به قول «محمدعلی جناح» موسس و بنیانگذار کشور پاکستان، صهیونیسم فرزند نامشروع غرب و جهان کفر است.

امام جمعه اهل سنت آزادشهر افزود: ایدئولوژی و فکر یهودیت و صهیونیسم این است که مسلمانان مخصوصا فلسطینیان را قتل‌عام و نسل‌کشی کنند.

مولوی مشعوف بیان کرد: صهیونیست‌ها صراحتا گفتند بچه‌ای که در غزه و فلسطین به دنیا بیاید از حماس است و همانطور که در اخبار دیدید و شنیدید، یک نوزاد یک روزه جزو شهدای غزه شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ مستند خوردن بچه آهوی یک روزه توسط کفتار، گفت: امروز رژیم غاصب صهیوینستی مثل همان کفتاری است که به نوزاد و بچه یک روزه رحم نمی‌کند و می‌کشد.

مولوی مشعوف اظهار کرد: کفتار از همه حیوانات پست‌تر است اما صهیونیسم از کفتار هم پست‌تر است که خلیفه‌الله و انسان یک روزه را هم می‌کشد.

نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رژیم صهیونیستی روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی‌وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید که اصلا مساله آتش‌بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

آمار شهدای فلسطینی شامل زنان و کودکان بی‌دفاع روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به حدود ۹ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده که از این تعداد سه هزار و ۹۰۰ نفر از شهدا کودک و ۲ هزار و ۵۰۹ نفر زن هستند ضمن اینکه تعداد زخمی‌ها نیز به بیش از ۳۲ هزار نفر افزایش یافته است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن