اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها
موضوعات داغ

حضور در انتخابات بر هم زننده توطئه های دشمنان کشور

آخوند قربانپور: انتخابات فرصت مناسب اجتماعی

آوای سنت: امام جمعه شهر فراغی، مشارکت در انتخابات را بر هم زننده نقشه های شوم دشمنان دانست.

به گزارش آوای سنت، احمد آخوند قربانپور در گفتگو با خبرنگار ما،برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را موعد انتخابی دیگر از میان گزینه های  تایید صلاحیت شده خواند و گفت: طی هفته‌های و روزهای اخیر توصیه های زیادی پیرامون مشارکت در انتخابات روز جمعه از تریبون های مختلف و علی‌الخصوص مساجد مورد یادآوری قرار گرفته است. امروز دشمنان این مرز و بوم اسلامی بیش از گذشته کشور را مورد هجمه قرار داده و بیش از هر زمان تلاش دارند تا بهذوحدت و انسجام ملی  آسیب وارد آورند. بنابراین مشارکت گسترده در این انتخابات می تواند نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی را در نطفه خفه کرده و نقش بر آب کند.

آخوند قربانپور با یاداوری این مطلب که مردم دین مدار ایران اسلامی خواهان مجلسی پویا و قوی می باشند، افزود: مهم است که افرادی کارآمد و توانمند را به مجلس آینده معرفی کرده و نمایندگان وظیفه ای خطیر به منظور برآورده کردن مطالبات و نیازهای موکلین خود که همان مردم هستند بر عهده دارند. از این رو باید با تمام توان و قوا در مجلس آینده حاضر شوند. کشور ما در حال حاضر به صنعت پیشرفته مطابق با استانداردهای روز نیاز دارد تا بتواند در عرصه های بین المللی با ممالک صاحب سبک و صنعت به رقابت بپردازد.

امام جمعه شهر فراغی، بکار بستن الگوهای مثبت متناسب با اهداف عالی را زمینه ساز رشد و پیشرفت در همه حوزه‌ها از جمله فرهنگی و اقتصادی دانست و یادآور شد: دشمن همواره سعی کرده است تا با به نمایش درآوردن تولیدات مبتذل در شبکه های ماهواره ای اذهان جوانان ما را به انحراف بکشاند. انحراف اخلاقی و ابتلا به فساد از موانع پیشرفت در جوامع اسلامی شمرده می شوند‌. زمانی که در فساد دامنگیر شود دیگر میل به توسعه و پیشرفت وجود نخواهد داشت‌. امروز میهن اسلامی ما به لطف اختراعات و اکتشافات دانشمندان جوان و غیورش به خار چشم آمریکا و نوچه آن دولت یعنی رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل شده است. اگر ایران پس از انقلاب اسلامی وجود  نداشت، دین به این حد از پیشرفت و اعتلا نمی رسید.

آخوند قربانپور، مطالعه روی دانش و توانمندی کاندیداها در عرصه های مختلف را از نکات مهم در انتخاب نمایندگان اصلاح عنوان کرد و تاکید ورزید: کاندیدایی که در سخنرانی هایش به مردم قول ایجاد اشتغال ، عمران و آبادانی را می دهد باید در زمبنه های مورد ادعا کارکشته باشد. یک کاندیدا زمانی می ‌تواند  مدعی تولید کار از طریق توسعه صنعت باشد که خود در آن زمینه فعالیت داشته و مشاهدات خوبی را برای مردم عرضه کرده باشد. همچنین کسی می تواند به توسعه باشگاه ها و تیم های ورزشی بپردازد که ورزش را بفهمد و متناسب با علم روز آن گام بردارد. به معنی واقعی کار را باید به دست اهل کاردان سپرد. بنابراین فرصت انتخابات را باید مغتنم شمرده و با انتخاب مجموعه ای ای کوشا و توانا بهترین تصمیم را در تعیین سرنوشت آینده خود به مرحله عمل در آوریم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن