اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

دشمن با سوزاندن کتب مقدسه به دنبال اختلاف‌افکنی میان فرق جامعه بشریت است

آوای سنت : امام جمعه و جماعت مسجد رحمت للعالمین ارومیه گفت: دشمن با سوزاندن کتب مقدسه به دنبال از بین بردن اتحاد و وحدت و اختلاف‌افکنی میان فرق جامعه بشریت است.

ماموستا لقمان کلشی‌نژاد در گفت‌وگویی ، با اشاره به اینکه تمامی ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام از صدر خلقت بشریت یعنی از حضرت آدم تا حضرت محمد(ص) همواره مورد احترام خاص و عام بوده است اظهار داشت: بر این اساس کسانی که به مقدسات دینی ادیان آسمانی از جمله کتب زبور، صحف، انجیل و تورات اهانت کرده و با آتش زدن این کتاب‌ها به ادیان بی‌احترامی کنند، بی‌تردید دست‌اندرکاران شیاطین هستند.
وی افزود: شیاطین در طول تاریخ بشری همواره با بشریت در حال ستیز بوده و به ویژه در سالیان گذشته یکی از فرزندان شیطان به نام سلمان رشدی کتاب آیات شیطانی را نوشته و به مقدسات دینی به ویژه گفتار پیامبر(ص) و کلام‌الله توهین کرد.
امام جمعه و جماعت مسجد رحمت للعالمین ارومیه گفت: حتی در سالیان گذشته، کاتالوگ‌هایی ساخته و به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) توهین کردند و این اواخر نیز مشاهده شد در کشوری مانند سوئد که خود را پیشرفته و مدافع حقوق بشری می‌داند به مقدسات اسلامی توهین کرده و دست به قرآن‌سوزی زدند.
 وی تصریح کرد: اینکه هم‌اکنون استکبار در حال برنامه‌ریزی برای سوزاندن کتب مقدس ادیان الهی هستند نشان‌دهنده این است که از قانون بشریت سهمی نبرده چون در قوانین بشری درست نیست که کسی به دیگران اهانت کند و بنابراین آنانی که دست به این اقدامات می‌زنند ذریات شیاطین هستند.
ماموستا کلشی‌نژاد با اشاره به اینکه هدف دشمن از این قبیل اقدامات این است که اتحاد و وحدتی که در دنیا و میان فرق جامعه بشریت وجود دارد را از بین برده و اختلاف‌افکنی کنند بیان کرد: بی‌تردید این قبیل اقدامات محکوم به شکست است و هر کس دست به این اقدامات بزند محکوم است.
برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن