اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

دشمن به دنبال اختلاف افکنی در بحث مذهبی، قومیتی و دین گریزی است

بیشترین مبارزه ما با معلول است نه با علت

آوای سنت :  حاج ماموستا ملاقادر قادری در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان کرمانشاه با موضوع «نقش روحانیت در تمدن نوین اسلامی» در سالن اجتماعات بعثت این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: وقتی قرار است که مشکلی برای جمهوری اسلامی ایجاد شود، نمونه آن در کردستان پیدا می شود.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: این یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است که چرا با این همه عالم، شهید و پاسدار بازهم دشمنان در کردستان علیه نظام توطئه چینی کنند؟!.

این عالم برجسته اهل سنت تأکید کرد: مطلب من همین است و در محضر مقام معظم رهبری هم عرض کرده ام که بیشترین مبارزه ما با معلول است نه با علت.

وی تصریح کرد: ما دنبال ریشه یابی قضایا نیستیم و تنها با معلول مبارزه می کنیم و در این دیدار با رهبر معظم انقلاب عرض کردم که وضعیت روحانیت ما به خاطر کشور و جمهوری اسلامی روشن شود.

ماموستا قادری عنوان کرد: روحانیون ما از شرق و غرب ضربه می خورند و بی گمان اگر از روحانیون ما دفاع شود، نه کومله، نه دموکرات و نه پژاک هرگز نمی توانند هیچ کاری و توطئه ای انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش های ماموستا عبدالرحمن مرادی؛ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه برای افتتاح مدرسه علوم دینی در مسجد امام شافعی این شهر، اظهار کرد: تنها خواهش من این است که دولت برای روحانیون و طلاب این منطقه قدم بردارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند که بدنه اهل سنت کردستان با نظام است و ما این امر را شهادت می دهیم لذا بی گمان اگر مشکل معیشت روحانیون و طلاب ما حل شود بسیاری از معضلات برطرف می شود و وضعیت ما در سال آینده بهتر از اکنون می شود.

امام جمعه شهرستان پاوه بیان کرد: مردم این دیار با نظام جمهوری اسلامی هستند و در این باره مشکلی نداریم بنابراین باید برای معیشت همه به ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کار شایسته ای انجام دهیم.

ماموستا قادری گفت: در جلسه ای که با دکتر صحرایی؛ استاندار کرمانشاه داشتیم، وی گفتند که شهادت می دهم که اهل سنت کرمانشاه ساده ترین و همراه ترین اهل سنت کشور هستند، بنابراین توجه به این عزیزان باید از اولویت ها باشد.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به اینکه در زمان‌های مختلف فتنه ‌های گوناگونی وجود دارد که باید به درستی با آنها مبارزه شود، عنوان کرد: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی تهاجم فرهنگی بزرگی علیه کشور را آغاز کرده است.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه دشمن در حوزه نظامی نمی تواند با جمهوری اسلامی درگیر شود، گفت: دشمن به جای جنگ نظامی، جنگ فرهنگی علیه این کشور را دنبال می کند و به دنبال اختلاف افکنی در بحث مذهبی، قومیتی و به ویژه دین گریزی است.

امام جمعه شهرستان پاوه اظهار کرد: همه دیدیم که در اغتشاشات سال گذشته شعارهایی با عنوان دفاع از حقوق زنان در ایران توسط عده ای مطرح شد که در جواب این عده باید گفت که هیچ حقی از بانوان ایرانی ضایع نشده است و امروز زنان در کشور در فعالیت های اجتماعی و… نقش آفرین هستند.

ماموستا قادری خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت وفاداری خود به این نظام را با تقدیم ۱۱ هزار شهید ثابت کرده اند و در زمان و مکان آماده دفاع از کیان این انقلاب هستند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن