اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

دشمن وحدت بین شیعه و سنی را هدف گرفته است

آوای سنت : عضو شورای روحانیت اهل سنت قشم با محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز ‌‌گفت: دشمن با اقدامات تروریستی وحدت میان مسلمانان را هدف گرفته است.

شیخ محمد صالح امینی ‌اظهار داشت: ترور و خشونت هرکجا اتفاق بیفتد به شدت محکوم بوده و عملی ظالمانه، بی‌رحمانه و به دور از شان اسلامی است.

وی بیان داشت: هدف دشمن از این گونه اقدامات جنایتکارانه ایجاد تفرقه میان مسلمانان و اسلام هراسی است.

امام جمعه شهر طبل قشم و از علمای اهل سنت هرمزگان ادامه داد: اتفاقات تروریستی مانند حادثه شیراز بیانگر عمق نگرانی دشمنان از وحدت شیعه و سنی در کشور است و انتخاب مراکز مذهبی و اماکن مقدس با هدف ایجاد نفاق بین شیعه و سنی روی می‌دهد.

شیخ امینی با بیان اینکه دشمن از رشد و پیشرفت ایران اسلامی در تمام جنبه‌ها در وحشت و هراس است، گفت: این اقدامات تروریستی که با هدایت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در راستای اسلام هراسی انجام می‌شود، شدیدا محکوم و باید مسوولان با عاملان آن قاطعانه برخورد کنند.

وی تاکید کرد: دشمن باید بداند و آگاه باشد که با این گونه اقدامات جنایتکارانه نمی‌تواند خدشه‌ای به وحدت میان ملت مسلمان ایران وارد کند .

عضو شورای روحانیت اهل سنت قشم گفت: ما از مدیران و مقامات مسئول و دستگاه‌های امنیتی خواستاریم تا با شدت و قدرت با عاملان و آمران چنین اقدامات تروریستی برخورد کنند./تسنیم

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن