اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

رفع مشکلات معیشتی و مسکن مردم اولویت مدیران کردستانی باشد

آوای سنت : امام جمعه سنندج گفت: انتظار داریم مسئولان و مدیران کردستانی رفع مشکلات معیشتی مردم و مسکن جوانان را اولویت کاری خود قرار دهند.

 ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تسلیت جان باختن تعدادی از شهروندان در حادثه انفجار تانکر سوخت در شهر حسین آباد سنندج اظهار کرد: از مسئولان انتظار داریم با استاندارد سازی جاده ها و انجام تمهیدات لازم از بروز اینچنین حوادثی برای مردم جلوگیری کنند.

وی افزود: به تمامی خانواده های آسیب دیده از این حادثه تسلیت می گوییم و انتظار داریم دستگاه های متولی امر برای جبران خسارت های آسیب دیدگان در سریع ترین زمان ممکن تلاش کنند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود از خدمات بی منت به مردم به عنوان معیاری مهم در سنجش شایستگی مدیران نام برد و گفت: رفع دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم باید در اولویت کاری مدیران استانی و کشوری باشد.

ماموستا رستمی همچنین از دغدغه مسکن برای جوانان کردستانی به عنوان امری مهم یاد کرد و گفت: اگر دغدغه مسکن برای جوانان رفع شود شاهد افزایش ازدواج و تقویت بنیان خانواده در جامعه خواهیم بود که کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته بر حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست در مناطق مختلف تأکید کرد و گفت: باید این امانت خدادادی را به نسل های آینده تحویل دهیم.

ماموستا رستمی افزود: تقویت هویت دینی و ترویج ارزش های اسلامی در جامعه می تواند از بروز بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اخلاقی جلوگیری کند لذا انتظار می رود که دستگاه های متولی امر از ظرفیت فضای مجازی برای تقویت این مهم تلاش کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن