اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

روحانیون اهل سنت گلستانی در مسابقات قرآنی خوش درخشیدند

آوای سنت : معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان با اشاره به شرکت هشت نفر از طلاب و روحانیون اهل سنت در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم، گفت: طلاب و روحانیون اهل سنت گلستان در مرحله نهایی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

علیرضا شابدین، معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان ، دوم اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور به میزبانی هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد.

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه از استان گلستان، هشت نفر از برگزیدگان مسابقات استانی به مرحله نهایی راه پیدا کردند، اظهار کرد: چهار نفر در گروه طلاب و چهار نفر در گروه روحانیون در رشته‌های ترتیل، تحقیق، حفظ کل و حفظ ۱۰ جزء به رقابت پرداختند.

شابدین با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان گلستانی در این مرحله از مسابقات خوش درخشیدند، تصریح کرد: رتبه دوم در رشته قرائت ترتیل گروه طلاب، عبدالحی حسن‌زاده، رتبه دوم در رشته حفظ کل گروه روحانیون، صالح حبیب‌لی و رتبه سوم در رشته حفظ موضوعی از گروه روحانیون زین‌العابدین قدیری کسب کردند.

وی با تأکید بر اینکه در رشته حفظ ۱۰ جزء گروه روحانیون، شهاب‌الدین خوجملی از گلستان رتبه اول را کسب کرد، ادامه داد: در رشته خطابه‌خوانی قرآنی گروه روحانیون و طلاب برادر نیز قره‌باشی از گلستان رتبه سوم، در رشته نقاشی گروه فرزندان زیر ۱۵ سال طلاب و روحانیون اهل سنت خدیجه گرگانی از گلستان رتبه اول و ندیم داشی سید از گلستان رتبه سوم را کسب کردند.

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان گفت: بر اساس رأی هیئت داوران این مرحله از مسابقات، در بخش رشته قرائت تحقیق گروه روحانیون احمد عاصمی از گلستان نائل به کسب رتبه سوم شد/ایکنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن