اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

مولوی موحدی: فتنه یهود و نصارا برای تضعیف اسلام و مسلمین

آوای سنت: مدرس حوزه علمیه احناف خواف آخرین تلاش یهود و نصارا را کشتن، ویران‌کردن و ایجاد فتنه در سرزمین های اسلامی برشمرد.

به گزارش آوای سنت، مولوی محمد موحدی با اشاره به آماده باش نوک پیکان دشمن برای ایجاد یک چالش جدید دیگر جهت بدنام کردن اسلام در اروپا و آمریکا، کاربران جوان فضای مجازی را از توهین به مقدسات اسلامی برحذر داشت و گفت: منشا توهین به مقدسات اسلامی به فتنه یهود و نصارا به صدر اسلام برمی گردد. در کتاب های تورات و انجیل به تولد نبی مکرم و دین اسلام بعنوان آخرین دین اشارات شده است و از این رو بدخواهان در پی جسارات به رسول خدا بوده و هر راهی را در پیش می گرفتند تا بلکه ایشان را در انجام رسالتش مایوس و ناامید کنند. پیامبری که حق و حقوق همه ادیان باطل و حتی رویه‌های ناحق را به رسمیت شناخت، اما کفار به اینها بسنده نکرده و به دنبال قتل ایشان بودند.

مولوی موحدی توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم را توهین به کل بشریت دانست و افزود: از ایشان در معرفی عامیانه بعنوان پیامبر مسلمانان نام برده می شود، اما آن حضرت پیامبر تمام انسان های روی زمین از زمان طلوع خورشید اسلام است. این دینی است که به بشر درس رندگی و چگونگی حیات داد. اسلام مرزی بین آزادی بیان و آزادی بیان دروغ را مشخص نموده و عقل انسان سخن و ادعای دروغ را نمی پذیرد. یادمان نرفته است که سلمان‌رشدی مرتد، تحت حمایت سرویس‌های یهودی و انتشارات آن در کشور انگلستان بر علیه دین مبین اسلام، سیدنا جبرئیل و نبی مکرم کتاب نوشت. این کتاب، نوشته یک هندی‌الاصل به ظاهر مسلمان، ولی به تعبیر اسلام یک مرتد بخت برگشته است که در زمان انتشار کتابش مورد تشویق رئیس انتشارات یهودی قرار گرفت، در آن کتاب خیال‌پردازی‌ های خود را به حساب اسلام نوشت.

مدرس حوزه علمیه احناف خواف واکنش مذاهب مختلف مسلمان به کتاب آیات شیطانی و صدور فتوا درباره سلمان رشدی نمونه بارزی از وحدت امت اسلامی خواند و عنوان نمود: وقتی همه مسلمانان اعم از سنی و شیعه فتوای قتل رشدی را صادر کردند سالیانه میلیون‌ها پوند برای حفاظت از او هزینه شد طوری که مردم انگلیس به این مسئله معترض شدند و سلمان رشدی با پناهنده شدن به آمریکا، زندگی ذلت‌باری را در آنجا سپری کرد و نهایتا در ۷۳ سالگی ضمن خودکشی به زندگی ذلت بار خود پایان داد. همه کسانی ‌که به نوعی به مقدسات مسلمانان اهانت می‌کنند، مطمئن باشند که گرفتار عذاب الهی خواهند شد. کسانیکه به ذات الله، انبیا، اولیا و مقدسات دینی اهانت کنند بدانند آب خوش از گلویشان پایین نخواهد رفت.

مولوی موحدی تأکید کرد: کار مسیحیت و یهودیت به آخر رسیده و آنها برنامه ای جز اهانت به امت محمدی ندارند. تنها هدف آنها کشتن، ویران ‌کردن و ایجاد فتنه است. آنها سلاح می‌فروشند، ولی مسلمانان را تروریست معرفی می‌کنند. خودشان دعوا و اسلحه دعوا را می سازند و سپس مسلمانان را اهل خشونت و افراطی می‌خوانند. یهودیت و مسیحیت از قدیم به دنبال نابودی و اهانت به اسلام بوده‌اند، اما مسلمانان واقعی با عشق به اسلام و رب‌العالمین دین را حفظ کرده اند. جوانان باید بدانند یهود بیکار نمی ماند و به دنبال این است تا اسلام را لکه‌دار کند. پیام اهانت دشمنان به ما مسلمانان این است که قدر خدا و رسول خود را بدانیم. آنها با کشیدن کاریکاتور کینه عمیق خود به اسلام و مسلمانان را ثابت کرده اند.

این عالم اهل سنت خاطر نشان کرد: در میان امت مسلمان برخی ها کارشان فریب و توهین به مقدسات است و بدینوسیله به اختلافات دامن می زنند. تا زمانی که ما خود احترام شان و جایگاه صحابه رضی الله عنه را حفظ نکنیم یهود و نصاری فکر نابودی اسلام را خواهند داشت، پس ناآگاهانه در مسیر آنها قرار نگیریم. معاملات، معاشرات، مجالس و تربیت اولاد ما محمدی نیستند و فتنه هایی که در کشورهای اسلامی رخ می‌دهد، نقشه‌های سرویس‌های اطلاعاتی دشمنانی است که اتحاد مسلمانان را بزرگترین خطر برای خود می دانند. چیزی که در دل این مشکلات و آسیب‌ها از همه ما انتظار می‌رود، “خدا محوری” و “محمد محوری” و “انسانیت‌پروری” است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن