اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

شرکت در انتخابات ترسیم راه آینده کشور است

آوای سنت : امام جمعه سردشت گفت: مشارکت در انتخابات ترسیم راه آینده کشور است و باید با قدرت در آن شرکت کرد.

ماموستا محمد واوی ادامه داد: تحریم انتخابات و نیامدن پای صندوق های رای نه تنها گرهی از مشکلات کشور را باز نمی کند، بلکه اجازه نمی دهد کشور در منطقه به جایگاه واقعی خود برسد و به عبارتی به نفع دشمن است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات موجود باید پای صندوق های رای آمد و با انتخاب اصلح به رفع مشکلات کشور کمک کرده و مسیر پیشرفت کشور را هموار کرد.

وی اظهار کرد: از روزی که جمهوری اسلامی به پیروزی رسید، زمینه برای سهیم شدن مردم در تعیین سرنوشت خود مهیا شد و از آن موقع تاکنون، مردم ایران اسلامی در انتخابات متعدد شرکت کرده و فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده اند.

امام جمعه سردشت به تبلیغات منفی دشمنان درخصوص انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: دشمنان به این طریق می خواهند مردم را از نظام و انقلاب جدا کرده و بین آنها فاصله بیاندازند.

ماموستا واوی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث خواهد شد ایران در منطقه حرف اول را بزند و اقتدار بین المللی کشور افزایش یابد.

وی به جایگاه امروز کشور در عرصه بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: اگر تا دیروز دشمن می گفت که گزینه نظامی روی میز است، امروز می گوید ما اهل جنگ نیستیم و این اقتدار کشور در عرصه بین المللی را نشان می دهد که مشارکت پرشور در انتخابات آن را بیشتر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: برای انتخاب اصلح، اهل نظر نظیر ائمه جمعه باید شاخصه های آن را تبیین کنند چراکه انتخاب نادرست برای آینده کشور ضرر دارد و برعکس انتخاب افراد جهادی و انقلابی، موجب ترسیم آینده ای بهتر برای کشور خواهد شد/ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن