اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

ضرورت همراهی و حمایت دول مسلمان از نیروهای مقاومت فلسطین

آوای سنت: رئیس هیئت افتاء و شورای پاسخ گویی اهل سنت بوشهر، همراهی دنیای اسلام با نیروی های مقاومت را یک ضرورت اصلی برای شکست حتمی و قطعی رژیم کودک کش صهیونیستی عنوان نمود.

به گزارش آوای سنت، شیخ خلیل افرا در گفتگو با خبرنگار ما، مخالفت گستاخانه رژیم صهیونیستی با طرح پایان جنگ در غزه را اوج دشمنی نخست وزیر اسرائیل با گفتمان های برقراری صلح پایدار در منطقه دانست و افزود: واقعیت این است که رژیم غاصب اسرائیل تحت حمایت آمریکا تاکنون همه قوانین حقوق بشر را زیر پا گذاشته و به بهانه جنگ با حماس تعداد زیادی از مردم غزه به را به شهادت رسانده است.

بی تفاوتی حکام منطقه و نظارت سازمان های بین المللی بر این حجم از کشتارهای بیرحمانه عواملی هستند تا غزه به وضعیت کنونی خود برسد‌. خدای متعال به بشر مقام خلیفه الله در روی زمین را بخشیده است که این ماموریت تنها از عهده انسان های لایق بر میاید و کسانی که حکومت را نه برای مردم و بلکه برای خود می خواهند از راه قرآن و سنت تخطی کرده و در برابر خون هایی که به ناحق ریخته می شود، پاسخگو خواهند بود، لذا از این افراد انتظار نمی رود که قدمی برای باریکه غزه بردارند.

شیخ افراد، به قهقرا رفتن موجودیت سازمان ملل را نتیجه سیاسیت جانبداری بی قید و شرط آمریکا از نوکران گرگ صفت خود در کابینه رژیم غاصب و اشتغالگر خواند و افزود: اسرائیل کار را به جایی رسانده است که حتی مقام سازمان ملل را تهدید به استعفا می کند. این سازمان به دلیل کارشکنی های آمریکا قدرت اجرایی کردن یک تصمیم فوری برای متوقف کردن جنایات اسرائیل را ندارد.

رژیم صهیونیستی با وجود چند دهه اشغالگری بدون حمایت آمریکا و متحدانش در اروپا مانند ترکه ای خشک است که با اندک نسیم از هم خواهد شکست. این رژیم دارای استقلال پوشالی است و به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد. مطمئن بدانید که اگر اسرائیل به حال خود رها می شد، مقاومت حماس طی چند روز کار این رژیم را در نبردهای مستقیم یکسره می کرد.

رئیس هیئت افتاء و شورای پاسخ گویی اهل سنت بوشهر با یادآوری این مطلب که همراهی دنیای اسلام با نیروی های مقاومت، یک ضرورت اصلی برای شکست حتمی و قطعی اسرائیل می باشد، اظهار داشت: امید مسلمان فلسطین در هر مرحله از مبارزه اتکا به ایمان شان بوده است و یک مسلم واقعی باکی از کشته شدن در راه حفظ وطن ندارد.

با شدت گرفتن بمباران بر علیه مردم بی دفاع غزه، شاهد سطح گسترده ای از فاجعه انسانی در این شهر می باشیم. مردم جهان ادعاهای حکام شان برای دفاع از حقوق انسان ها را دروغی بیش نمی پندارند. آنها به خوبی می دانند که هدف اصلی اسرائیل از بین بردن تمامی دو میلیون مسلمان ساکن در غزه است. این رژیم دفاع از خود را بهانه کرده و هر روز چند ده نفر از افراد بیگناه را به شهادت می رساند.

مردم مسلمان را تهدید می کند تا در برابر اشغالگری مقاومت نکنند. علامت پرچم اسرائیل را بر روی خرابه های غزه نقاشی می کند تا بگوید که قدرت مطلق منطق است. با همه این احوال یقین بدانید روزی فرا می رسد که تاریخ، استیصال خون خواران و از جمله جلادان کودک کش رژیم اسرائیل را گواه باشد. روزی که دیگر پشیمانی نفعی به حال تیره بختان نخواهد داشت.

شیخ افراد، ادامه داد: کشورهای منطقه وظیفه دارند تا هر چه سریع تر کمک های امدادی و تسلیحاتی لازم را به غزه برسانند. پیام گردان های قسام به سربازان رژیم صهیونیستی که کشتار مسلمان را و خصوصا کودکان را برای خود مجاز می دانند، واضح است و گفتگو با افراطی های رژیم صهیونیستی که به زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی شهرت دارند، نمی تواند مشکل فلسطین را ریشه کن نماید.

از وجدان های بیدار می خواهیم با تمام قوا و بدون آنکه ترس به دل راه دهند، همچون اصحاب رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم به جانبداری از حق بپردازند. زمانی فرار می رسد که یهودیان ببینند که نیروی مقاومت از یک گروه به لشکری چندین ده هزار نفری درآمده و حاکمیت سرزمین فلسطین را به دست بگیرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن