اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

طوفان الاقصی حماسه عظیم غیرت و شجاعت بود

آوای سنت : شیخ محمدصالح امینی از علمای اهل سنت هرمزگان گفت: عملیات طوفان الاقصی حماسه عظیم مردم فلسطین بود که غیرت و شجاعت این مردم مظلوم را نشان داد.

شیخ محمدصالح امینی، امام جمعه شهر طبل و رییس شورای حل اختلاف شهرستان قشم با تبریک پیروزی‌ مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی، حماسه‌ی عظیم و ارزشمندی بود که جوانان غیور فلسطین و حماس و جهاد اسلامی با پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و غزه رقم زدند.

وی این اقدام را موجب غرور و شادمانی ملت‌های مسلمانان جهان دانست و تأکید کرد: بار دیگر غیرت و شجاعت دینی و اسلامی مردم فلسطین به جهانیان به اثبات رسید.

شیخ محمد صالح امینی اضافه کرد: این کار بزرگ نشانه آن است که مسلمانان در سایه عنایات خداوند متعال و وحدت و همدلی و ایمان و مجاهدت می‌توانند قدرت‌های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند و دست استکبار و صهیونیسم را از قدس شریف و سرزمین‌های اسلامی کوتاه کنند و اسلام را به جایگاه واقعی خود برسانند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: این پیروزی، پیام واضحی برای جامعه بین‌الملل و کشور‌هایی بود که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و عملیات گروههای فلسطینی ثابت کرد که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، اسرائیل بزودی از بین خواهد رفت.

شیخ محمد صالح امینی همچنین تأکید کرأ:  دولت متجاوز و غاصب و وحشی صهیونیستی نیز باید بداند که ادامه هرگونه اقدام خشونت بار دیگر جز ذلت و وحشت برای آن‌ها و عمال فاسد و تبهکار و شهرک نشینان غاصب و متجاوز نخواهد داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن