اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

عملیات «طوفان الاقصی» پیام شکست اسرائیل غاصب را به دنیا مخابره کرد

آوای سنت : ماموستا ثنایی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» پیام شکست اسرائیل غاصب و کودک‌کش را به دنیا مخابره کرد.

ماموستا ملارشید ثنایی  با اشاره به عملیات طوفان الاقصی ، گفت: عملیات «طوفان الاقصی» پیام شکست اسرائیل غاصب و کودک‌کش را به دنیا مخابره کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «به قله رسیدیم خسته نشوید» بار دیگر همزمان با پیروزی غرورمندانه عملیات «طوفان الاقصی» با شهدای فلسطین، غزه، اریحا، کرانه باختری  عهد می‌بندیم که «ما تا آخر ایستاده‌ایم»

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب افزود:عملیات ظفرمندانه «طوفان الاقصی»، کاخ‌های عنکبوتی متجاوزان صهیونیست را به لرزه درآورد. جهاد مقدسی از ملتی که سال‌ها مورد هجوم، تجاوز و ظلم قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد:عملیات ترکیبی و غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند و رژیم اشغالگر قدس و حامیانش را در شوک سهمگینی فرو برد.

ماموستا ثنایی تصریح  کرد: ملت فلسطین و جوانان این کشور با این عملیات جسورانه و شجاعانه هیمنه دروغین اسرائیل غاصب را در هم شکستند : کسی فکر نمی‌کرد که جوانان جبهه مقاومت با دستان خالی در مقابل دشمن صهیونیستی که از حمایت ابرقدرت‌های جهانی برخوردار است چنین پیروزی بزرگی به دست آورد.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب اظهار کرد: رزمندگان مقاومت فلسطینی در این عملیات غافلگیرانه که از هوا، دریا و زمین علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تدارک دیده بودند، صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده و تحت ستم را به منصه ظهور نشاندند و ملتی که پس از چند دهه ظلم و ستم تحمیلی، اکنون به پشتوانه نسل جوان با انگیزه و متکی بر اسلام و در سایه اعتماد به وعده الهی، به چنان قدرتی دست یافته است که تحلیلگران و استراتژیست‌های نظامی جهان را، به حیرت واداشته است./شبستان

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن