اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

فرقی بین اقوام در جمهوری اسلامی نداریم

آوای سنت : ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب دینی گفت: انقلاب اسلامی ایران شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دارد و جمهوریت یعنی خط کشی و فرقی بین اقوام نداریم و قومیت‌های مختلف برای کشور فرصت هستند.

ماموستا عبدالسلام کریمی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اهل سنت کیش با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، گفت: جمهوریت یعنی همه اقوام و همه باید کنار هم باشند و هیچ قوم، مذهب و جنسیتی نباید به حاشیه رانده شود.

وی گفت:در جمهوری اسلامی ایران مردم ولی نعمت و مسئولان خدمتگزار مردم هستند و باید بر اساس قانون اساسی به وظایف عمل شود.

ماموستا عبدالسلام کریمی اسلامیت را شامل همه مسلمان‌ها دانست و افزود: در اسلامیت بحث یک فرقه، جریان و یا شیعه و سنی نیست بلکه همه پیرو یک دین، پرچم، قانون و قرآن هستیم و در این کشور نباید کسی را ناامید کرد که اگر چنین باشد مصداق نهی از منکر است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب دینی، ۲۲ بهمن را ناموس نظام و انقلاب برشمرد و گفت: ۲۲ بهمن نماد افتخار کشور است.

ماموستا عبدالسلام کریمی، گفت: پس از فتنه‌هایی که پارسال توطئه گران علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند همچنان شاهد بودیم مردم در ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و پرشور‌تر از سال‌های قبل فتنه‌ها را خنثی کردند.

وی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را یادآور شد و گفت: مردم از اول انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند و یازدهم اسفند هم حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن