اهل سنت ایرانعمومی

قدردانی شورای عالی مدارس اهل سنت جنوب کشور از کادر درمانی

تلاش کادر درمانی مصداق جان بخشیدن به انسانهاست

آوای سنت : شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب ایران، با صدور بیانیه ایی از خدمات ارزشمند وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور قدردانی کرد.

«وَمِنَالنَّاسِمَنْیَشْرِینَفْسَهُابْتِغَاءَمَرْضَاتِاللَّهِوَاللَّهُرَءُوفٌبِالْعِبَادِ»

«وازمردم کسانى هستندکه جان خود را فدای کسب رضای خدا می‌کنند،و خداوند نسبت به بندگان مهربان است»البقره: ۲۰۷

بسیارند هموطنانى که درجای جای این کشور پهناور در مشاغل حساس وحیاتی مشغول به کارهستند،درحالی که اکثریت جامعه از سختى و اهمیت کار آنها بی‌خبرند. مشاغلی که نبود آنها زندگی را سخت و جانفرسا می‌نماید.

یکی از این مشاغل که شرایط پیش آمده‌ ی امروز پرده از بار سنگین و مسئولیت خطیر آنها برداشته است، کادر درمانی و پزشکی کشور است که از صدر تا ذیل به دور از چشم مردمان، صادقانه و خالصانه شب و روز برای تسکین آلام بشری آستین همت بالا زده‌اند.

پزشکان و پرستاران محترم ؛تلاش شما در راستاى تحقق یکى از مهم‌ترین مقاصد شریعت یعنى حفظ جان ،و مصداق زندگى بخشى به انسان‌ها است.

خداوند متعال مى‌فرماید: «..وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا » «هرکسی که سبب حیات دوباره انسانی می‌شود گویی تمامی انسان‌ها را جانی دوباره بخشیده است »

آری ، روی سخن با شما است ای پزشکان؛ پرستاران ،وتمامی کسانی که در این صنف شریف تجسم عینی ایثار و از خود گذشتگی هستید وخدمت و احساس مسئولیت را از سطح انجام وظیفه به سرحد احسان رسانده‌اید ، درود و سلام خدا بر شما ای نگاهبانان سلامت و بهداشت جامعه ، ای طلایه‌داران ایثار و از خودگذشتگی شما که با گام‌هاى محکم و قامتى استوار ایستاده‌اید تا جامعه در امنیت و آسایش در قرنطینه‌ی خانگی بمانند و از خود محافظت کنند، شما که چشم‌هایتان باز و بیدار است تا مردمان در آرامش ، بیماران‌شان را به شما بسپارند و از علاج و تیمارشان فراغ بال و مطمئن ، چشم برهم بگذارند. ای شکیبایان عرصه‌ی خدمت و احسان، گوارای وجودتان باد این بشارت که : «إنما یوفی الصابرون أجرهم بغیر حساب »« یقینا شکیبایان پاداش‌شان را تمام و کمال و بدون حساب دریافت می‌کنند »

بدینوسیله برخود لازم مى‌بینم تا به نمایندگى از طرف شوراى مرکزى اهل سنت و جماعت جنوب ایران از وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکى، کادر درمانى کشور ،پزشکان و پرستاران ،مراتب قدردانى و امتنان خود را اعلام کرده و براى شما صبر ، استقامت و اجر جزیل ، مسئلت دارم.

سیدعبدالجلیل قتالی
    رئیس شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب ایران

 

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن