اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

لا اله الا الله و محمد رسول‌الله، رمز پیروزی و وحدت مسلمانان است

آوای سنت : خطیب نماز جمعه اهل سنت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه  گفت: رویکرد دین اسلام این است که ما را دوباره به سرمنشا هستی و دریای وجودی بازگرداند و تمام تلاش رسول اسلام نیز اصل یکتایی، یگانگی و وحدت بوده است

 شیخ احمد حقیقت، خطیب نماز جمعه اهل سنت شهر شیراز در خطبه‌های نماز جمعه  اظهار داشت: یکتاپرستی و یگانگی خدای متعال ما را گرد هم جمع می‌کند، بنابراین باید به حبل و ریسمان الهی چنگ بزنیم و متفرق نشویم.

وی تصریح کرد: انسجام و وحدت بر اثر تنازع و تفرقه نابود می‌شود و چیزی که ما را گرد هم می‌آورد اخلاص، تقوا و کلمه توحید “لا اله الا الله” است.

خطیب نماز جمعه اهل سنت شیراز با تشکر از همکاری و همراهی مرکز اسلامی فارس گفت: مرکز اسلامی فارس در اعتلای کلمه‌الله و رونق مساجد و معابر اهل سنت تمام تلاش و کوشش خود را می‌کند.

شیخ حقیقت اظهار داشت: لا اله الا الله و محمد رسول‌الله، رمز پیروزی و وحدت مسلمانان است. تمام رویکرد و دعوت دین مبین اسلام و قرآن نیز همین است: فراخواندن به یکتاپرستی و یگانگی.

وی تصریح کرد: تمام رویکرد دین اسلام این است که ما را دوباره به سرمنشا هستی و دریای وجودی بازگرداند و تمام تلاش‌های رسول اسلام نیز اصل یکتایی، یگانگی و وحدت بوده است.

خطیب نماز جمعه اهل سنت شیراز خاطرنشان کرد: سومین رمز توحید و وحدت مسلمانان، کعبه و قبله واحد و چهارمین رمز توحید و وحدت مسلمانان، قرآن و کتاب واحد است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن