اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

مدیر خانه قرآن روستای قلعه‌جی: ۷۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های قرآنی روستای قلعه‌جی آموزش می‌بینند

آوای سنت : مدیر خانه قرآن روستای قلعه‌جی گفت: ۷۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های قرآنی روستای قلعه‌جی از توابع شهرستان سروآباد آموزش می‌بینند.

گشین رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خانه قرآن روستای قلعه‌ جی شهرستان سروآباد همه را دور خود جمع کرده است و با آغاز فعالیت‌های خانه قرآن روستای قلعه جی شهرستان سروآباد، این روستا در حوزه قرآنی در آستانه تحولی بزرگ است.

وی بیان کرد: خانه قرآن این روستا با تدابیر و حمایت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد، اکنون حدود ۷۰ نفر قرآن‌آموز دارد و روز به روز به جمعیت قرآن آموزان اضافه می‌شود.

وی از برگزاری جلسات قرآنی منظم و مستمر در این خانه قرآنی خبر داد و اعلام کرد: فضای این خانه قرآن با وجود اینکه بسیار محدود است ولی بخاطر جذب حداکثری نوجوانان به محلی برای سایر فعالیت‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی نیز تبدیل شده است.

مدیر خانه قرآن روستای قلعه‌جی از توابع شهرستان سروآباد تصریح کرد: برگزاری جلسات آموزشی برای والدین قرآن آموزان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف درسی و تربیتی برای نوجوانان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و… از دیگر فعالیت‌های این خانه قرآنی است.

رستمی اضافه کرد: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد درخشش کسانی خواهیم بود که در همین خانه قرآن پرورش یافته و آموزش داده شده‌اند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن