اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

مراقب فرزندان مان باشیم!

آوای سنت : مطلب ذیل از طرف یکی از کاربران سایت آوای سنت برای ما ارسال شده است .در این مطلب، نویسنده نسبت به تبلیغ عقیده بهاییت در بین فرزندان در مهد کودک ها هشدار داده است .

غالب صاحب نظران بر این باور هستند که توفیق ساختارهای رسمی و غیر رسمی یک کشور در تربیت صحیح فرزندان و نسل جوان جامعه ، مهم ترین عامل توفیق و تعالی آن جامعه است.

تا چند دهه گذشته سه عامل خانواده،مدرسه و گروه همسالان مهم ترین نقش را در تربیت فرزندان ما در جامعه بر عهده داشتند.

در چارچوب نقش آفرینی صحیح و مثبت این سه عوامل، در دهه نخست بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نسلی از جوانان تاثیرگذار و جریان ساز در کشور تربیت یافته و در این سرزمین، در صحنه های مختلف خالق حماسه های ماندگار و تاریخی شدند.

با پایان یافتن جنگ تحمیلی و ظهور ابزارها و شیوه های نوینِ ارتباطی، تحولاتی در شیوه های زندگی بخش قابل توجهی از مردم ما پدیدار شد.

در این مقطع، بنظر می رسید تلاش خزنده ای برای تغییر باورها و سبک زندگی مردم در جامعه ما آغاز شده است.در چارچوب این تلاشها برخی از مراکز بیگانه که از سلطه نظامی بر این سرزمین ناامید شده بودند، این بار، پشت جبهه ها را هدف گرفته و برای تغییر باورهای اصیل فرهنگی در جامعه ما تلاش می کنند.

یکی از نمود های بارز این تلاش ها در برنامه هایی که در مراکز آموزشی فرزندان ما در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها در حال اجراست، نمایان شده است.در برخی از موارد، در سایه غفلت و بی توجهی خانواده ها و دستگاههای نظارتی، در پوشش برنامه های شاد و مفرح در مهد کودک ها، رفتارهای خلاف شئون دینی و ملیِ ما، به بچه هایِ ما آموزش داده می شود!

بنظر می رسد هدف اصلی برخی از طرحها و برنامه های درحال اجرا در حوزه فرزندان خردسال ما، ترویج اباحه گری است.

در این مسیر در مرحله نخست ذهن کودکان ما نسبت به آموزه های دینی اصیل و صحیح رایج در جامعه تغییر یافته و در مرحله دوم تفکر و مسیر انحرافی به فرزندان ما ارائه می گردد.

رد پای فرقه ضاله بهائیت در پشت پرده این مسیر خطرناک آشکار است.این فرقه در قالب طرح روحی بهائیت به صورت صریح مهدهای کودک را هدف قرار داده است.

اگر امروز خانواده های ما از خواب غفلت بیدا نشوند،فردا برای مقابله با این جریان خزنده خیلی دیر است.مسئولیت نهادهای نظارتی بخش آموزشی بر برنامه های در حال اجرا در مهد کودک ها .و پیش دبستانی ها نیز غیر قابل کتمان است.

شنیده های ما حکایت از این دارد عناصر منتسب به فرقه های نوظهور در زاهدان هم فعالیت چشمگیری دارند.

این شهر سنتی و اصیل علی رغم باورهای قوی مردمانش به عرصه تلاش‌های مخرب عقاید مخرب تبدیل شده است. به یاد داشته باشیم دین زدایی از جامعه هدف غایی و نهایی این تلاش‌ها ست.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن