اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

تمجید مولوی یعقوبی از مجاهدت مبارزان فلسطینی

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت روستای قره تپه، ، لقب گنبدهای آهنین را شایسته رزمندگان مقاومت اسلامی دانست.

به گزارش آوای سنت، مولوی خیرالله یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ما، با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساکنین بی دفاع غزه، لقب گنبدهای طلایی و فولادی را شایسته رزمندگان مقاومت اسلامی دانست و گفت: رزمندگان مقاومت اسلامی در عملیات طوفان الاقصی توانستند شهرک های صهیونیستی را که برخلاف معاهدات سازمان ملل ساخته می شوند، منهدم سازند. این رژیم با همراهی آمریکا تمام قطعنامه های سازمان ملل را نادیده گرفته و خارج از توافقات انجام شده عمل می کرد و زمان آن رسیده بود تا مقاومت اسلامی خود وارد کارزار عمل شود.

 امروز رئیس جمهور ایالات متحده از کشورهای خاورمیانه خواسته است تا در جنگ سرزمین های اشغالی دخالت نکنند، اما خود با ارسال تسهیلات به مداخلات دامن می زند و پیام ما به وی این است که یک مسلمان واقعی از شهادت در راه دفاع از مسجدالاقصی باکی ندارد.

مولوی یعقوبی گنبد به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی را بازیچه دست مقاومت اسلامی دانست و افزود: کابینه فرسوده اسرائیل اکنون به این نتیجه رسیده است که برخلاف تصوراتی که داشتند، نمی توانند موشک های مقاومت اسلامی را ره گیری کرده و جبهه مقاومت را نادیده بگیرند. اسرائیل خود را گرفتار جنگی کرد که خشم دنیای اسلامی و خصوصا همسایگان فلسطین را به دنبال داشته و تاوان به شهادت رساندن مردم بی دفاع، هلاکت تعداد بیشتری از قوای نظامی اسرائیل خواهد بود.

خدای متعال مجاهدین راه قرآن را به برج های فولادی و نفوذ ناپذیر تشبیه کرده است. اگر ایستادگی برای حق باشد هیچ دیواری مانع از اراده آنها نخواهد شد و یکی ازصفات مجاهد این است که از نصرت الله ناامید نشده و اهداف شان را با ایمان و یقیین کامل دنبال می کنند.

امام جمعه اهل سنت روستای قره تپه از توابع بهشهر، احیای غزه پس از زمین گیر شدن صهیونیست ها را یک تکلیف دینی برای امت دانست و تاکید کرد: صهیونیست با بمباران مرم غزه یک بار دیگر خوی وحشیگری خود را به نمایش گذاشته و آرزوی پذیرفته شدن از سوی مردم مسلمان خاورمیانه را به گور خواهند برد. آنها اگر خواهان صلح بودند به معاهدات بین المللی پشت نمی کردند.

شهادت طریقه مردان و زنان با ایمان است، لیکن این جنگ تجربه تلخ و سیاهی را برای اسرائیل و ساکنان شهرک های صهیونیستی به دنبال دارد. در صدر اسلام نیز میان حق و باطل جنگ هایی صورت می گرفت و امروز تکرار تاریخ با شکوه بدر، خندق و حنین را به چشم می بینیم. نخست وزیر اسرائیل سعی می کند تا با مظلوم نمایی و نسبت دادن مقاوت اسلامی به داعش، ترحم جامعه جهانی را به خود جلب کند، اما ابتدا باید به این سوال جواب دهد که داعش را چه کسی خلق کرد و چه کسی راه و رمز کشتن را به وی آموزش داد!

مولوی یعقوبی در این گفتگو همچنین گفت: ادبیات آمریکا و اسرائیل در این چند روز گذشته سراسر تهدید و توهین به مسلمامنان بوده است. ظاهرا باور کرده اند که با تهدید می توانند جوانان مسلمان را سرکوب کنند. برای آنها بهتر این بود که پیش از هر اقدامی اراده فولادین مقاومت اسلامی را راستی آزمایی می کردند.

به زودی شاهد آن خواهیم بود که سیاستمداران اسرائیلی چگونه ضعف کابینه خود را به باد استهزاء گرفته و خواهان تغییر در بدنه ایجاد دولت خواهند شد. بادهای شدیدی که پس از طوفان اصلی جریان خواهند داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن