اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

معاون آموزشی درالعلوم زاهدان نسبت به بروز بلایی عمومی و فراگیر هشدار داد.

آوای سنت: معاون آموزشی درالعلوم زاهدان نسبت به بروز بلایی عمومی و فراگیر هشدار داد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت مولانا عبدالغنی بدری در یادداشتی با اشاره به افزایش آمار قربانیان کرونا در کشور، لزوم توجه به هشدارها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مهم و حیاتی برشمرد.

در این یادداشت مولانا بدری ویروس کرونا را برای تمام جامعه تهدیدی جدی دانسته دانسته و بیان نموده است: در این روزها که متاسفانه شاهد ازدست‌دادن بهترین عزیزان و انسان‌های مفید اعم از علما، تحصیل‌کردگان، مسئولین، پزشکان و پرستارهای زحمتکش، بازاریان، معتمدین و سایر اقشار جامعه هستیم، اگر نکات بهداشتی را نادیده بگیریم، خیلی‌ محتمل است که خدای‌ناکرده با فاجعه‌ای انسانی و خطرناک و بلایی عمومی و فراگیر مواجه بشویم.

معاون آموزشی درالعلوم زاهدان با اظهار تأسف از برپایی بازارهای مملو از جمعیت و برگزاری مراسم‌های مختلف عزا و عروسی گفت: عاجزانه از تک‌تک عزیزان درخواست دارم تذکرات و هشدارها را جدی بگیرند. ما مؤظف به رعایت تدابیر احتیاطی هستیم.

امام جمعه موقت زاهدان در این نوشتار با تاکید بر ضرورت انجام توبه و رجوع الی‌الله و همچنبن کثرت سجده، دعا، استغفار و صدقه را از عوامل رفع بلای کرونا خوانده و ضمن مهم دانستن ماندن در خانه از مردم خواسته است درصورت نیاز و اضطرار، خروج با ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌عنوان دو راهکار مفید و مهم برای خلاصی از این ویروس مورد توجه قرار دهند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن