اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

مولانا علی بائی: مردم منتظر اقدامات دولت جدید هستند

آوای سنت : مولانا عبدالکریم علی بائی امام جمعه شهرمشهدریزه در مراسم نماز جمعه ( ۱۴۰۰/۰۵/۱۵) مسجد جامع احناف این شهر ضمن تبریک به رئیس جمهور و دولت سیزدهم و شوراهای اسلامی دوره ششم فرمودند :امیدواریم هر چه سریعتر شاهد تحولات مثبت به نفع مردم و کشور باشیم مردم چشم انتظار تحول و دگرگونی در اداره امور کشور هستند.

عدالت محوری،فسادستیزی و مردمی بودن برای ایرانی قوی از جمله شعارهای تبلیغاتی جناب آقای رئیسی بود، امیدواریم هر چه سریعتر شاهد تحولات مثبت به نفع مردم و کشور باشیم.

مردم چشم انتظار تحول و دگرگونی در اداره کشور هستند.

آنچه مردم را خسته کرده تبعیض‌ها، فسادها، سوءمدیریت‌ها و اشرافی‌گری‌ها است.

جناب آقای رئیس جمهور با تنها رقیب خود که فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری است به شدت مقابله کنید و آنها را کنار بزنید و موجبات ایرانی قوی را فراهم اورید.

ایران قوی زمانی ساخته خواهد شد که همه طیف‌ها، مذاهب، جناح‌ها و گروه‌های سیاسی در بدنه آن حضور فعال داشته باشند.

اهل سنت که در طول سال‌های انقلاب وفاداری خود را بارها و بارها ثابت کردند انتظار دارند که به عنوان شهروند درجه یک شناخته شده و‌دیده بشوند و از شایستگان و نخبگان آنها در امور کلیدی و مدیریتهای کلان کشوری کار گرفته شود تا شایستگی خود را ثابت کنند.

جایگاه و مسئولیت شورا یک امانت، فرصت و سرمایه است که در اختیار شما قرار گرفته است، در حفظ امانت کوشا باشید، این فرصت را غنیمت بشمارید و برای جلب رضایت خالق و‌ مخلوق از آن استفاده کنید.

شورا پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است.

شما نمایندگان مردم هستید، درد دل مردم را بشنوید، مشکلات را رصد کنید و برای حل آن چاره اندیشی و رایزنی کنید و حقوق مردم را احیا کنید.

از تمام ظرفیتها و پتانسیلها برای تحول مثبت و پیشرفت و آبادانی شهر کار بگیرید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن