اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

مولانا فاروقی :حل مشکلات معیشتی مردم بهترین راهکار مقابله به فتنه ها

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت بیرجند جلب رضایت مردم را مناسب ترین راه برای خنثی کردن نقشه های دستگاه تبلیغاتی یهود و غرب در میدان جنگ ترکیبی و کشف حجاب عنوان نمود.

به گزارش آوای سنت، مولانا غلامحیدر فاروقی طی سخنانی با اشاره به ضرورت رعایت پوشش اسلامی از سوی اهل ایمان در بلاد اسلامی، مسئله حجاب را جزو اوامر الهی و نشانه کرامت و شرافت در زن دانست و گفت: کشف حجاب نه تنها آزادی نیست، بلکه به گسترش فساد و فحشا دامن می زند. امروز نقشه دشمنان اسلام این است که دین را از میان مسلمانان بردارند.

قرآن کریم در هزار و چهار صد سال پیش به امت واحد‌ در چنین متذکر می گردد، کافران می‌خواهند تا نور خدا را با گفتار باطل خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند برای کافران ناخوشایند است، کامل و محفوظ خواهد داشت.

مولانا فاروقی در این باره افزود: دشمنان دین الهی مسلمین در برهه های متعدد تاریخ با ترفندهای مختلف رو به رو بوده تا جلوی صدور دین نبی مکرم اسلام خصوصا در کشورهای اروپایی گرفته شود. یکی از طرح های و نقشه های عصر حاضر یهود و نصاری، ایجاد جنگ ترکیبی و جنگ رسانه ای توسط رسانه های صهیونیستی در فضای مجازی می باشد. این رسانه ها ماموریت دارند تا نسیم ناامیدی و یاس را در بین مردم پراکنده کرده و واقعیت ها نادیده گرفته شوند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند یکی دیگر از اهداف جنگ ترکیبی را ایجاد اختلاف و سردی روابط میان اعضای خانواده ها، توده مردم و اقشار جامعه خواند و اظهار داشت: تولید کنندگان نشر اکاذیب در دستگاه رژیم صهیونیستی با کمک متحدین شان در غرب ضمن نشر اخبار دروغ، فرافکنی، جعل وقایع می کوشند تا میان مردم و همچنین فرزندان با والدین ایجاد اختلاف کنند. آنها همه استعداد و سرمایه های تبلیغاتی شان را در این راه هزینه کرده و دست از سر امت بر نخواهند داشت.

از دیگر توطئه های دشمن ایجاد خشونت میان کشورهای اسلامی است تا وجهه اسلام را خدشه دار کرده و نشان دهند که اسلام دین آدم کشی و خشونت است‌، لیکن همه دنیا می دانند اسلام تنها دینی است که انسان ها را به مدارا توصیه می کند.

مولانا فاروقی ترور شخصیتی و فیزیکی علما را بیانگر عمق دشمنی ها با اسلام توصیف کرد و یادآور شد: یهود اطمینان دارد که اگر در بلاد مسلمان ناامنی پیدا شود، توده امت از پیشرفت باز می مانند. از این رو با پاشیدن بزر کینه و نفاق، ناامنی را گسترش می دهند تا اگر کسی بخواهد گامی در جهت پیشرفت کشورش بردارد وی را از هدف خود منصرف کنند. لذا چنانچه برای پایداری امنیت نکوشیم چرخه اقتصاد کشور متوقف خواهد شد. تضعیف روحیه مسلمانان با استفاده از شایعات در ایمان، باورهای دینی مردم و در اخلاق و رفتار جوانان تاثیر می گذارد که نمونه آن کشف حجاب است. صهیونیسم این مسئله را به عنوان آزادی تعریف می کند.

این عالم برجسته و شاخص اهل سنت تاکید ورزید: دستور قرآن کریم درباره رعایت حجاب برای مصونیت و شرافت زنان است تا از آسیب گرگ های درنده و انسان های فاسد محفوظ بمانند، پس بهترین راهکار جهت خنثی کردن برنامه های دشمن، جلب رضایت مردم می باشد. مسئولین باید برای مشکلات مردم چاره کار بیندیشند. در مدیریت های دولتی باید از شایستگان و نخبگان قومیت ها و مذاهب مختلف بهره گیری شود. همه ملت باید با اتحاد و انسجام دوشادوش یکدیگر قرار بگیرند تا عدالت در بین آحاد جوامع به شکل یکنواخت در آید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن