اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

مولوی پارسا : کسانی که به پیغمبر اسلام و قرآن کریم اسائه ادب می کنند مانند سگ هایی هستند که به سوی ماه شب چهارده پارس می کنند

آوای سنت : مولوی پارسا امام جمعه اهل سنت سرخس: اسلام مایه عزت و اقتدار مسلمانان است دشمنان اسلام نسبت به مسلمانان کینه و عداوت دارند و هر از چند گاهی دشمنی آنها ظهور و بروز می کند و به مقدسات اسلام توهین می کنند و عامل خدشه دار شدن احساسات مسلمانان می شوند.

در پی توهین نشریه فرانسوی که به ساحت مقدس نبی رحمتﷺ اسائه ادب نمود و در سوئد قرآن کریم را آتش زدند نه تنها غرور مسلمانان را جریحه دار کردند بلکه قلوب همه انسان های آزاده و آزاد اندیش را جریحه دار کردند.کسانی که به پیغمبر اسلام و قرآن کریم اسائه ادب می کنند انسان نیستند این افراد مانند سگ هایی هستند که به سوی ماه شب چهارده پارس می کنند.

بنده این جنایت هولناک را به شدت محکوم می نمایم واین ها بااین دهان کجی ها و توهین به مقدسات تروریست پرورند و در دنیا با این جنایات خودشان نا امنی به وجود می آورند.

مولوی پارسا در بخش پایانی سخنانشان در نماز جمعه توافقنامه صلح وعادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اسرائیل را محکوم نمودند و اظهار داشتن در این موقعیت حساسی که مسلمانان بیشتر از هروقت دیگری نیاز به وحدت دارندتوافقنامه صلح وعادی سازی روابط بحرین و امارات با رژیم اسرائیل یک عمل ننگین و نفرت انگیز است ؛اسرائیلی که هفتاد سال است فلسطین را اشغال نموده و هرازچندگاهی زن و مرد را قتل عام کرده وغده سرطانی در قلب امت اسلامی ست.

این توافق ننگین نه تنها خیانت به آرمان مردم فلسطین است بلکه بی حرمتی و بی احترامی به یک ونیم میلیارد مسلمان در دنیا می باشد و ما این توافق ننگین را محکوم نموده و آن را در راستای برآورده ساختن خواسته های اسرائیل و آمریکا می دانیم.

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن