اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

نایب امام جمعه اهل سنت مراوه تپه : رئیس جمهور به ترکمن‌ها عزت مضاعف داد

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت مراوه تپه با اشاره به اینکه رئیس جمهور علی رغم مخالفت تیم امنیتی خود میان مردم مراوه‌تپه از خودرو پیاده شدند، گفت: ایشان با این کار که امنیت و سلامت جانشان را اعتماد کردند به ترکمن‌ها عزت مضاعف دادند.

آخوند قزل عصر روز گذشته ۹ دی در جلسه شورای اداری استان گلستان با اشاره به اینکه مردم شهرستان مراوه تپه از همه مدیرانی که مقدمات حضور رئیس جمهور در این شهر را فراهم کردند تشکر می کنند، اضافه کرد: برای نخستین بار این شهر مرزی و محروم‌ میزبان عالی ترین مقام رسمی اجرایی کشور بود که افتخار بزرگی برای ما به شمار می آید.

وی با بیان اینکه حضور پربرکت ایشان برای ما فرصتی بزرگ بود تا مطالبات مردم را به سمع و نظر ایشان برسانیم، افزود: خواسته شفاف ما تعیین تکلیف سه مجتمع آب رسانی شهرستان است که سالهاست مردم در انتظار تحقق خروجی های آن هستند.

نایب امام جمعه اهل سنت مراوه تپه با تأکید بر اینکه مسکن و راه نیز حوزه مطالبات دوم مردم ما را تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: بن بست بودن شهر مراوه تپه و ایجاد گذر مرزی و بازارچه چمدانی مرزی نیز مطالباتی است که مردم آن را مستقیما به رئیس جمهور محترم منتقل کردند.

آخوند قزل از خوشحالی بی حد و حصر مردم شهرستان مراوه تپه به سبب حضور رئیس جمهور در جمع مردم این شهرستان خبر داد و گفت: رئیس جمهور با وجود مخالفت تیم همراه و امنیتی خود به نشانه احترام به مردم از خودرو پیاده شده و در میان مردم حاضر شدند که نشان داد ایشان به مردم ترکمن اعتماد جانی کرده و بار دیگر به ما عزت مضاعف دادند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن