اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

وحدت بین شیعه و سنی با اقدامات حقیرانه دشمنان خدشه‌دار نمی‌شود

آوای سنت : امام‌جمعه اهل‌سنت هامون ضمن محکوم کردن حادثه ترویستی حمله به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، گفت: هدف دشمن از حملات تروریستی و ناامنی در منطقه ضربه‌زدن به‌نظام و نشانه‌گرفتن وحدت مردم سیستان و بلوچستان است که کور خوانده‌اند.

مولوی عبدالله حسن‌زهی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن محکومیت عملیات گروهک تروریستی در منطقه راسک که منجر به شهادت ۱۱ تن از کارکنان انتظامی شد، افزود: این اقدام ددمنشانه و غیرانسانی عده‌ای تروریست و جیره خوار که منجر به شهادت فرزندان و مدافعان امنیت کشور در سیستان و بلوچستان آن هم حین سربازی و پاسداری از وطن شد را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: گروهک‌های ضدانقلاب بویژه گروهک‌های تروریستی معاند در پی این هستند که وحدت و همبستگی و برادری در کشور و سیستان و بلوچستان را بر هم بزنند و از این طریق به اهداف شومشان برسند اما کور خوانده و همیشه شکست خورده و ناکام هستند.

امام‌جمعه اهل‌سنت هامون ادامه داد: کشورهای منطقه توان دیدن امنیت و آرامش ایران اسلامی بویژه وحدت بین شیعه و سنی را ندارند، دشمن در محاسباتش دچار اشتباه است به طور یقین این گونه اقدامات تروریستی که ضد مردم و امنیت منطقه است نمی تواند دشمن را در اهداف شومش یاری کند چرا که نیروهای امنیتی و انتظامی با قدرت از امنیت منطقه و مردم دفاع خواهند کرد.

وی تاکید کرد: انجام چنین اقدامات ددمنشانه خللی در امنیت، آسایش و آرامش مردم وارد نمی‌کند و انگیزه فرزندان این مرز و بوم را در پاسداری از وطن دوچندان می‌کند.

مولوی حسن زهی تاکید کرد: ما ملت شهادت هستیم و شهادت را افتخار می‌دانیم تا زنده‌ایم در راه اسلام گام خواهیم برداشت و مرگ ما هم در این راه است، اما آنچه مهم بوده شرمندگی برای دشمن هست که هیچگاه به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند.

نیمه شب پنجشنبه – ۲۳ آذرماه – در پی حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ۱۱ نفر از نیروهای پلیس شهید شدند و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن