کتب و ناشران

معرفی کتاب : حقیقت الهی، خدا، اسلام و سراب خداناباوری

آوای سنت :  این کتاب دارای ترکیبی از براهین و استدلال‌های جامع اسلامی و جهانی برای وجود خدا، حقانیت قرآن و نبوت محمد صلی‌الله‌علیه‌وسلم می‌باشد.

بسیاری از استدلال‌ها در جریان سال‌ها در مقابل متفکرین و آکادمیسینها راستی‌آزمایی شده‌اند. هر بخش این کتاب دارای مأخذ و نقل قولها از منابع اسلامی است تا اساس هر یک از این براهین و استدلال‌ها نه تنها از نگاه فلسفی سالم و بی‌عیب می‌باشند بلکه مطابق با آموزه‌های اسلامی نیز هستند.

این کتاب از شانزده فصل تشکیل شده است که عبارتند از:
خداناباوری، زندگی بدون خدا، دشمنان خرد، حقیقت بدیهی، جهانی از هیچ، پیوند الهی، تکذیب خدا، تکذیب خود، دقت الهی، خداشناسی خوبی‌شناسی، یگانگی الهی، آیا خدا مهربان است، آیا علم نبود خدا را ثابت ساخته است، شهادت خدا، حقیقت نبوت، بنده‌ی آزاد، و نتیجه گیری.

این کتاب برای کسانی که در عصر اغتشاش نمی‌توانند بار شبهات ارائه شده را به سادگی حمل کرده و ذهنشان به دلیل فقدان براهین قوی برای اثبات وجود خدا نا آرام است، کسانی که توسط بمباران معلومات نادرست و شبهات عساکر ابلیس نابود شده‌اند و خداناباوری را به حیث فلسفه‌ی زندگی خویش پذیرفته‌اند اما هنوز هم عطش برای حقیقت در دل هایشان زنده است و برای مومنانی که در مباحث حقیقی و مجازی با خداناباوران و شبهه افکنان در حال پیکار فکری هستند، بسیار مفید است.

🔸نشر احسان
🔹مولف: حمزه اندریاس تزورت زیس
🔸مترجمین: هدایت‌الله ذاهب، محمد الیاس شهیر
🔹سال چاپ: ۱۴۰۱
🔸قطع: وزیری
🔹تعداد صفحه: ۳۳۶

✨🛒ثبت سفارش

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن